عکس جدید مایکل جکسون اجرای مایکل جکسون را نشان می دهد

اولین تصویر رسمی از فیلم مایکل منتشر شد که در آن شاهد تبدیل جعفر جکسون به مایکل جکسون هستیم.

مدت زیادی از شروع رسمی فیلمبرداری و تولید فیلم مایکل و حداکثر اکنون می گذرد اخبار سینما و تلویزیوناولین تصویر رسمی از این فیلم منتشر شده است. Lionsgate به تازگی اولین عکس رسمی مایکل را منتشر کرده است که آرایش جعفر جکسون و تبدیل شدنش به مایکل جکسون را به ما نشان می دهد و در واقع تور خطرناک پادشاه پاپ را که بین سال های 1992 تا 1993 برگزار شد را نشان می دهد. در زیر می توانید این تصویر را مشاهده کنید:

جعفر جکسون در نقش مایکل جکسون آهنگی را در تور در فیلم مایکل اجرا می کند

آنتوان فوکوا کارگردان آثاری چون Training Day، Tears of the Sun، King Arthur، Olympus Has Fallen، The Equalizer Trilogy، Southpaw، The Seven Wonders، Infinite، The Comet و Emancipation کارگردان مایکل مسئول این کار است. فیلم مایکل جکسون زندگی او را از سن پنج سالگی تا رسیدن به ستاره شدن دنبال می‌کند و به مبارزات قانونی او در پرونده‌های مدنی و اتهامات کودک آزاری می‌پردازد.

جکسون در سال 2009 در سن پنجاه سالگی درگذشت. فیلم جکسون نگاهی عمیق به داستان زندگی او و مسیری که او برای تبدیل شدن به پادشاه پاپ طی کرد خواهد داشت. این فیلم قرار است مشهورترین بازی های جکسون را به تصویر بکشد و زندگی هنری و شخصی او را به نمایش بگذارد. جان لوگان او پیش از این سه بار برای نگارش فیلمنامه فیلم هایی مانند گلادیاتور، هوانورد و هوگو نامزد دریافت جایزه اسکار شده است.او همچنین خالق سریال Penny Dreadful و مسئولیت نگارش فیلمنامه بیوگرافی مایکل جکسون است.

بخوانید  تریلر جدید Across The Spider-Verse The Spider-Cat را فاش می کند

فیلم مایکل قرار است در 18 آوریل 2025 (29 آوریل 1404) اکران شود. جعفر جکسون در نقش مایکل جکسون، جولیان کرو والد در نقش دوران کودکی مایکل جکسون، کولمن دومینگو در نقش جو جکسون، نیا لانگ در نقش کاترین جکسون و مایلز تلر در نقش جان برانکا از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم نقش مایکل را ایفا خواهند کرد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر