تریلر جدید Across The Spider-Verse The Spider-Cat را فاش می کند

زمانی که Spider-Man: Across the Spider-Verse در تاریخ 2 ژوئن در سینماها اکران شود، خواهیم دید که همه چیز چگونه پیش خواهد رفت.

Spider-Man: Across The Spider-Verse شاهد بازگشت مایلز مورالس، گوئن استیسی، پیتر پارکر و دیگر افراد عنکبوتی از فیلم اول در کنار ده ها یا صدها نفر از افراد عنکبوتی جدید خواهیم بود. آنها با هم با The Spot روبرو می شوند، مردی که بدنش از اعوجاج ابعادی ساخته شده است. به نظر می رسد که او به طور منحصر به فردی برای مبارزه با این خدمه عنکبوت پرشور مجهز شده است.

ما تنها سه هفته تا اکران Spider-Man: Across the Spider-Verse فاصله داریم و ظاهرا سونی آخرین تریلر بزرگی برای ما داشت که بر روی برخی از افراد عنکبوتی جدیدی که در فیلم با آنها ملاقات خواهیم کرد تمرکز دارد: میگل. اوهارا با نام مستعار مرد عنکبوتی 2099 و یک گربه خانگی که فقط با نام گربه عنکبوتی شناخته می شود.

همراه با گذراندن زمان بیشتر با میگل، این تریلر شامل انبوهی از عکس‌های جدید و خارج از زمینه جدید از Spider-Verse است. در حالی که ما نمی دانیم هیچ کدام از اینها به چه معناست، این تریلر به ما نشان می دهد که دومین فیلم Spider-Verse ممکن است حتی بهتر از آنچه انتظار داشتیم باشد. و ما انتظار داریم که بسیار زیبا باشد. تریلر زیر را تماشا کنید.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

بخوانید  نمایش قسمت چند نفره در تریلر گیم پلی Sons of the Forest

برای جزئیات وسوسه انگیز بیشتر در مورد آنچه می توانید از Across the Spider-Verse انتظار داشته باشید، بررسی ما از 14 دقیقه فیلمی را که ماه گذشته در CinemaCon دیدیم، بررسی کنید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر