عملکرد Marvel’s Midnight Suns را می توان با غیرفعال کردن لانچر 2K بهبود بخشید



Marvel’s Midnight Suns برخی مشکلات عملکردی دارد و اگر در Steam بازی می‌کنید، غیرفعال کردن لانچر 2K ممکن است پادزهر باشد.

تفنگ کاغذی راک و بازیکنان در Midnight Suns Reddit برای اولین بار متوجه مشکلات لکنت خورشید نیمه شب شد و همچنین راه حل بالقوه را پیدا کرد: پرتاب Yeeting 2K به استراتوسفر – یا به عبارت دیگر، به سادگی از پرتاب آن در کنار خورشید نیمه شب جلوگیری کنید.

در حال پخش: Marvel’s Midnight Suns هر آنچه که باید بدانید

مطابق با جیمز آرچر نویسنده RPS، این راه حل به طور چشمگیری نرخ فریم را از میانگین 90 فریم در ثانیه به 146 فریم در ثانیه افزایش داد. RPS و a کاربر Steam هر دو راهنما در مورد نحوه جلوگیری از راه اندازی لانچر 2K آپلود شده اند. خلاصه‌ای سریع این است که بازیکنان باید به فایل‌های محلی Midnight Suns رفته، مسیر فایل اجرایی اصلی را وارد کرده و سپس مسیر را در گزینه‌های راه‌اندازی قرار دهند.

به نظر می رسد که برخی از بازیکنان پس از حذف لانچر 2K با مشکلات ذخیره فایل مواجه شده اند، و اگر این مورد شماست، می توانید راهنمای Steam را برای نکات عیب یابی بررسی کنید.

اگر Midnight Suns را از طریق فروشگاه Epic Games خریداری کرده اید، در حال حاضر هیچ راه حلی برای بهبود عملکرد وجود ندارد.

لانچر 2K اخیراً به بازی اضافه نشده است. وجود دارد، بازیکنان گهگاه در مورد آن در یک نور نه چندان مطلوب بحث می کنند – مانند این Reddit Civilization Talk و موضوع BioShock Reddit.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر