طراح ماموریت اصلی Witcher 3 به استودیوی Rebel Wolves پیوست


Rebel Wolves، متشکل از اعضای سابق CD Projekt Red، یکی دیگر از اعضای قدیمی استودیو را به خدمت گرفته است.

تقریبا دو سال پیش اعضای سابق CD Projekt Red تصمیم گرفتند استودیوی جدیدی به نام Rebel Wolves ایجاد کنند و اولین بازی AAA خود را که با Unreal Engine 5 ساخته شده بود رونمایی کردند. Rebel Wolves اعلام کرد که یکی دیگر از اعضای مهم CD Project به این استودیو پیوسته است.

همانطور که توسط VGC Media گزارش شده است، استودیو Rebel Wolves اعلام کرده است ماتئوش توماشکیویچ به عنوان رئیس نوآوری استخدام شد. او تقریباً 13 سال در CDPR کار کرد و در این مدت به عنوان طراح مأموریت اصلی برای بسته‌ها و بازی‌های الحاقی The Witcher 3، مدیر ماموریت Cyberpunk 2077 و کارگردان Gwent: The Witcher Card Game و Throne Breaker: The Witcher کار کرد. داستان داشته است

Mateusz Tomashkiewicz اظهار داشت: «بازی های نقش آفرینی زیادی وجود دارد. با این حال، من احساس می کنم نه تنها فضای زیادی برای عمل وجود دارد، بلکه بازیکنان هنوز تشنه داستان های قانع کننده هستند. قصد داریم تجربه ای را ارائه دهیم که در صورت تکرار، تصمیمات و مسیرهای متفاوتی را پیش روی بازیکنان قرار دهد. هدف من کمک به خلق چنین اثری در کنار اعضای بااستعداد استودیو Rebel Wolves است و برای رونمایی از این پروژه بسیار هیجان زده هستم.

آخرین فعالیت Mateusz Tomaszkiewicz به استودیوی Riot Games مربوط می شود که او در دسامبر پس از 2 سال کار آن را ترک کرد. او نفر بعدی است کنراد توماشکیویچ، بنیانگذار و مدیر عامل استودیو در حال کار بر روی اولین بازی Rebel Wolves است. Rebel Wolves اعلام کرد که پروژه نقش آفرینی اولین قسمت از یک مجموعه بزرگتر خواهد بود و به تازگی وارد مراحل اولیه توسعه شده است. همچنین این استودیو قصد دارد در سال آینده اطلاعات بیشتری از بازی خود منتشر کند.

بخوانید  توسعه دهنده Overwatch 2 انتظار واکنش شدید کاربران Steam را داشت

Rebel Wolves در نوامبر 2022 اعلام کرد که NetEase در اولین پروژه خود سرمایه گذاری می کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر