طبق گزارش‌ها، اپل روی ایرپادهای ارزان‌تر Lite کار می‌کند

برای اخبار بیشتر GameSpot، این داستان ها را بررسی کنید:

با توجه به الف 9 ترابایت 5 مک گزارش، ایرپادهای «لایت» یک «محصول ارزان‌تر» خواهند بود که به اپل کمک می‌کند با برندهای ارزان‌تر هدفون رقابت کند. در حال حاضر مشخص نیست که “Lite” چه ویژگی هایی ممکن است داشته باشد یا نداشته باشد. این گزارش حاکی از آن است که ایرپادهای معرفی نشده احتمالاً کمتر از ایرپاد 2 با قیمت 129 دلار قیمت خواهند داشت.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

همچنین شایان ذکر است که انتظار می رود محموله های Airpods از 73 میلیون دستگاه در سال گذشته به 63 میلیون دستگاه در سال جاری افزایش یابد. این می تواند به این دلیل باشد که تقاضا برای AirPods زیاد نیست و اپل ممکن است ایرپادهای جدید را امسال عرضه نکند. سال گذشته، اپل نسل دوم Airpods Pro را با پیشرفت های قابل توجهی مانند حذف بهتر نویز و کیس شارژ جدید عرضه کرد.

اپل در حال حاضر چهار نوع ایرپاد از 129 تا 549 دلار به فروش می رساند. در زیر تمام ایرپادهایی که می توانید وجود دارد خرید:

  • Airpods (نسل دوم) – 129 دلار
  • Airpods (نسل سوم) – 169 دلار
  • Airpods Pro – 249 دلار
  • Airpods Max – 549 دلار
طبق گزارش‌ها، اپل در حال کار بر روی نسخه مقرون به صرفه جدیدی از AirPods است تا به آنها کمک کند تا با هدفون‌های بی‌سیم ارزان‌تر رقابت کنند. AirPods “Lite” پنجمین نسل از AirPods خواهد بود که توسط مصرف کنندگان خریداری می شود.

بخوانید  آموزش بازی با ماوس و کیبورد در پلی استیشن 5