شرکت چینی Warner Bros. متهم به مثبت کاذب برای فیلم فلش شد

البته گاوین خاطرنشان می‌کند که بازبین‌ها نمی‌توانند به راحتی نظرات منفی ارسال کنند و حتی سایت‌هایی مانند Maoyan و Taopiaopiao توسط دولت چین کنترل می‌شوند، بنابراین ما شاهد ارسال نظرات واقعی زیادی نیستیم. معمولاً قبل از اکران فیلمی در چین نقدهای بد یا منفی نمی بینیم، اما باز هم پرونده فیلم فلش منجر به بررسی روند آن شد.

این هیاهو بسیار مثبت خواهد بود، زیرا فلش به عنوان یکی از بهترین فیلم های ابرقهرمانی تمام دوران شناخته می شود. البته این کاربر می گوید که واکنش تماشاگران چینی به این فیلم مثبت بوده و امتیاز بالایی به فیلم داده اند و رکورد 8 امتیاز در سایت دوبان قابل مشاهده است. با این حال در مقایسه Spider-Man: Across the Spider-Verse امتیاز 8.6 و فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 در این سایت توسط کاربران آن امتیاز 8.5 را دریافت کرده اند.

بتمن مایکل کیتون هنگام ورود به The Flash: I Am Batman

در هر صورت، خرید نقدها در آمریکا کار آسانی نیست، اما دیدن هیجان مردمی که برای اولین بار یک فیلم را تماشا می کنند از اولین اکران، طبیعی است و طبیعی است که اولین واکنش ها عموما مثبت تر باشد. با این حال، بدبینی نسبت به واکنش ها مختص چین نیست و اتهامات مشابهی درباره نمایش فیلمی خاص به گروهی از هواداران یا افراد سرشناس وجود دارد. با این حال، در نهایت این مردم هستند که نظر واقعی خود را درباره یک اثر اعلام می کنند.

اخیرا برادران وارنر چین شروع به پرداخت هزینه برای اجرای تبلیغات کرد و واکنش ها و بررسی ها غیرواقعی بود فیلم فلش شارژ شد.

بخوانید  بهترین معاملات بازی برای PS5، Switch و Xbox – قیمت جمعه سیاه بازگشته است

فیلم فلش که در 4234 سینما به نمایش درآمد، تنها در سه روز اول اکران خود 55.1 میلیون دلار فروخت که بسیار کمتر از پیش بینی های اولیه بود و نشان دهنده شکست تجاری فیلم فلش است. این فیلم CinemaScore B را از مردم دریافت کرد و با توجه به فروش ۷۵ میلیون دلاری در باکس آفیس بین المللی، فیلم فلش در هفته اول اکران خود تاکنون ۱۳۹ میلیون دلار فروخته است.

فیلم فلش بالاخره وارد اکران سینما شد و برخلاف انتظار منتقدان، نقدهای متوسطی را برای این فیلم منتشر کردند و تماشاگران در گیشه واکنش چندان مثبتی نسبت به این فیلم نداشتند و حالا طبق آخرین اخبار اخبار سینما و تلویزیونبخش چینی برادران وارنر. با اتهام هنگفتی متهم شد به گفته گاوین فنگ، تحلیلگر چینی باکس آفیس، برادران وارنر. چین برای خرید نقدها و واکنش های مثبت و تبلیغات مثبت کاذب برای فلش پول پرداخت کرد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر