سگ بسیار خوب Cowboy Bebop اکنون یک مجموعه فوق العاده محدود و پر زرق و برق است

بهترین شخصیت در مجموعه انیمیشن Cowboy Bebop کیست: پاسخ: Ein. همیشه عین، اکنون و برای همیشه. و اگر فردی با فرهنگ و خوش سلیقه هستید، اکنون می توانید بهترین سگ در تمام انیمه ها را با این کلکسیون زیبا جشن بگیرید. نه تنها بزرگترین کارتون کورگی را با نمای بیرونی درخشان دریافت می کنید – بهترین کورگی لایو اکشن چدار از بروکلین 99 است – بلکه چیزهای اضافی جالبی را که مستقیماً از حضور او در مجموعه انیمیشن کلاسیک کالت گرفته شده است، دریافت می کنید. پیش‌سفارش‌ها اکنون در Entertainment Earth انجام می‌شود و ارسال رایگان دریافت خواهید کرد: The Ein figure در حال حاضر قرار است در ماه ژوئن منتشر شود.

یک عین درخشان ظاهر می شود!
یک عین درخشان ظاهر می شود!

آلبوم عکس

این فیگور وینیل منحصر به فرد Entertainment Earth، یک «نوع درخشش» کمیاب از Mondo's Data Dog است. دکوراسیون رنگ پر زرق و برق او را در هر مجموعه ای به زیبایی متمایز می کند و تنها 230 عدد از این فیگورها موجود خواهد بود. آین با کاسه سگ نمادین خود، کلاه ایمنی رویای مغز، می آید و در همان چمدانی است که هنگام فرار از آزمایشگاه در آن ظاهر شد. با قیمت 85 دلار، رقم هفت اینچی در ماه ژوئن وارد بازار می شود.

اگر به دنبال اضافه کردن انیمه به مجموعه خود هستید، خوش شانس هستید. نسخه سالگرد Cowboy Bebop سال گذشته به مناسبت ۲۵ سالگی از اولین انتشار این انیمیشن برجسته منتشر شد. این نسخه ویژه Blu-ray شامل کل مجموعه 26 قسمتی به همراه محتوای جایزه انحصاری مانند تفسیر صوتی از صدای ژاپنی و انگلیسی Cowboy Bebop، یک فیلم گذشته نگر 25 ساله، مصاحبه با سازنده کویچی یامادرا، و موارد دیگر است. همچنین می‌توانید سه تایی از وینیل‌های انحصاری آمازون Cowboy Bebop، از جمله موسیقی متن دوست‌داشتنی را بگیرید.

بخوانید  دیزنی برنامه های توسعه میلیارد دلاری فلوریدا را در بحبوحه مبارزه با DeSantis لغو کرد
نسخه بیست و پنجمین سالگرد کابوی بی باپ
نسخه بیست و پنجمین سالگرد کابوی بی باپ

در صورت فروخته شدن، Entertainment Earth چند کلکسیون سرگرم‌کننده Cowboy Bebop در انبار و برای پیش‌سفارش دارد. فیگور اسپایک اسپیگل در مقیاس 1:6 این ماه از ThreeZero می آید و چندین فیگور وینیل روح انیمه را به شکلی جمع و جور و زیبا به تصویر می کشند.

آلبوم عکس

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر