با بسته FPS Retro Humble's Turok و سایر تیراندازهای قدیمی را دوباره ببینید

استودیوی Nightdive بیشتر به خاطر بازی‌های کلاسیک خود که برای دوران مدرن شاداب می‌شوند، شناخته شده است، و با Humble's Fully Loaded Bundle، می‌توانید 9 ریمستر رایانه شخصی Nightdive را تنها با 20 دلار خریداری کنید و شما را مستقیماً به دوران Nintendo 64 با برخی از پیشگامان بازگرداند. بخش ژانر تیراندازی اول شخص.

Headlining the Fully Loaded باندل سه بازی انفجار دایناسورها هستند: Turok، Turok 2: Seeds of Evil و Turok 3: Shadow of Oblivion. هر سه این ورزش‌ها گرافیک و بهبود گیم‌پلی را بهبود داده‌اند که بازی آن‌ها را برای مخاطبان مدرن آسان‌تر می‌کند، در حالی که همچنان از تیراندازی سریع، تیراندازی به سبک عرصه و دایناسورهای بلوکی که آن‌ها را در آن روز عالی می‌کرد، به تصویر می‌کشیدند.

این بسته همچنین دارای تعداد زیادی بازی دیگر است که بر روی Nintendo 64 ساخته شده‌اند. بازی خیره‌کننده Forsaken، که یک تیراندازی است که به شما حرکت کامل 360 درجه می‌دهد، و Doom 64، که یکی از دیوانه‌کننده‌ترین ورودی‌های جهنم است، وجود دارد. سری FPS – و به لطف Doom 2016 و Doom Eternal، Doom 64 اکنون بخش مهمی از Doom Canon مدرن است.

مانند سایر برنامه‌های Humble، طرح کاملاً بارگذاری شده ساختاری را ارائه می‌دهد که «آنچه می‌خواهید بپردازید». با 5 دلار، سه بازی – Turok، Sin: Gold، و Blood: Fresh Supply – به اضافه یک کوپن با 10٪ تخفیف PO'd: Definitive Edition در فروشگاه Humble دریافت می کنید. قیمت را تا 10 دلار افزایش دهید و Forsaken: Remastered، Doom 64 و Turok 2 را به لیست اضافه کنید. با 15 دلار، بسته نرم افزاری Powerslave Exhumed و Rise of the Triad: Ludicrous Edition را اضافه می کند، در حالی که 20 دلار همه چیز را از سطوح قبلی به همراه Turok 3 به شما می دهد.

بخوانید  بهین انبار آرا; کارخانه تولید قفسه های فلزی

همچنین یک موسسه خیریه مرتبط با این طرح وجود دارد، بنابراین می‌توانید با پرداخت مبلغی بیشتر به Active Minds کمک کنید. این خیریه بر آگاهی و آموزش سلامت روان برای جوانان 14 تا 24 ساله تمرکز دارد.

Humble همچنین چند بسته دیگر دارد که ممکن است بخواهید آنها را بررسی کنید. Metroidvania Mania Bundle هفت بازی Metroidvania را با قیمت 14 دلار ارائه می دهد، در حالی که Monster Hunter World & Rise Bundle هر دو بازی و DLC آنها را با قیمت 30 دلار ارائه می دهد. برای چیزی کاملاً متفاوت، می توانید 61 کمیک Doctor Who را با تنها 25 دلار در Doctor Who Megabundle انتخاب کنید. و جدای از Humble، Fanatical هر روز بسته جدیدی را در این هفته ارائه می دهد، که هر کدام تمرکز متفاوتی دارند، مانند بسته RPG خود را بسازید و بسته استراتژی خود را بسازید.

افشا: هر دو GameSpot و Fanatical متعلق به Fandom هستند.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر