سونی در نمایشگاه CES 2023 حضور خواهد داشت

سال گذشته سونی علاوه بر معرفی مدل‌های جدید تلویزیون‌های مینی ال‌ای‌دی و نقطه‌ای کوانتومی، نسل دوم پلتفرم واقعیت مجازی PlayStation VR را نیز برای اولین بار رونمایی کرد و اولین جزئیات را در مورد SUV جدید Vision S به اشتراک گذاشت.

کنفرانس جدید سونی به صورت مجازی در اوایل ژانویه برگزار خواهد شد. به نظر می رسد فعالیت های سونی در زمینه خودروهای برقی که با همکاری هوندا در حال توسعه است، موضوع اصلی کنفرانس باشد. گزارش های اخیر همچنین به احتمال عرضه خودروی سونی در سال 2026 در ایالات متحده و ژاپن اشاره می کند. خودروی الکتریکی دیگری که با همکاری هوندا ساخته می شود و ظاهراً به کنسول بازی محبوب سونی پلی استیشن 5 مجهز خواهد شد.

با این حال، هندرسون می گوید هنوز مشخص نیست که آیا سونی از این دستگاه جدید در نمایشگاه CES 2023 که قرار است در نیمه دوم سال 2023 عرضه شود، رونمایی خواهد کرد. تابستان 2023 برای ارائه رسمی این نسخه جدید PS5. کنفرانس سونی در نمایشگاه CES 2023 ساعت 4:30 بامداد روز 15 ژانویه به وقت تهران برگزار می شود و علاقه مندان می توانند این رویداد را به صورت آنلاین از صفحه رسمی گروه سونی در یوتیوب تماشا کنند.

حدود یک ماه قبل از شروع نمایشگاه CES که هر ساله در لاس وگاس برگزار می شود، سونی تایید کرده است که کنفرانسی را در CES 2023 و همچنین CES 2022 برگزار خواهد کرد. رویدادی که در آن طرفداران جدیدترین های دنیای فناوری و فناوری را کشف می کنند.

بخوانید  Hi-Fi Rush در لیست بازی های Game Pass نیمه دوم ژانویه

رونمایی رسمی توسط جیم رایان از PlayStation VR2 سونی (هدست واقعیت مجازی برای کنسول پلی استیشن 5)

جیم رایان، مدیرعامل و رئیس پلی استیشن در کنفرانس CES سونی

هنوز مشخص نیست که آیا می‌توانیم منتظر اعلامیه‌ای در مورد واحد سرگرمی تعاملی سونی در این کنفرانس مطبوعاتی باشیم یا خیر. در سال‌های اخیر، بخشی از کنفرانس سونی در CES معمولاً به سخنرانی‌های جیم رایان، مدیر عامل و رئیس شرکت سرگرمی‌های تعاملی سونی اختصاص دارد.

با توجه به اطلاعات فاش شده، بعید است که این مدل نسبت به مدل فعلی PS5 مزیت سخت افزاری خاصی داشته باشد. با این حال، هندرسون می گوید یکی از بزرگترین تفاوت های این مدل جدید این است که این کنسول ها با یک درایو نوری قابل جابجایی عرضه می شوند. به این ترتیب مدل جدید پلی استیشن 5 جایگزین نسخه دیجیتالی و استاندارد فعلی این دستگاه بازی محبوب خواهد شد و بازیکنان می توانند از دیسک درایو جداگانه ای از این دستگاه استفاده کنند که توسط سونی به فروش می رسد و با USB- به کنسول مخاطب متصل می شود. ج، بسته به نیاز آنها. او آنلاین است، آماده شوید.

برای گیمرها، به نظر می رسد شایعات اخیر حاکی از احتمال معرفی مدل جدید PS5 در این کنفرانس باشد. تام هندرسوناین روزنامه نگار سرشناس صنعت بازی از آغاز ساخت و توسعه مدل جدید این کنسول محبوب نسل نهم در شرکت سونی از سپتامبر گذشته خبر داده بود.

سونی تایید کرده است که میزبان کنفرانسی در CES امسال نیز خواهد بود.

نظر کاربران یک گیمر در مورد آخرین اخبار بازی چیست؟ شما می توانید نظر خود را با ما و دیگران در میان بگذارید.