سریال گرگ و میش در دست ساخت است


پس از اعلام سریال هری پاتر، لاینزگیت اکنون به دنبال ساخت سریالی بر اساس رمان های گرگ و میش است و فیلمنامه نویسی را برای این سریال استخدام کرده است.

طبق آخرین اخبار سینما و تلویزیون، مجموعه رمان گرگ و میش به تلویزیون می آید. هالیوود ریپورتر گزارش داد که یک سریال تلویزیونی بر اساس رمان‌های استفنی مایر در دست ساخت است که مسئولیت بخش تلویزیونی Lionsgate است، اما این سریال هنوز در مراحل اولیه توسعه است. سیندی دالی که سابقه نویسندگی در سریال‌های Tell Me Lies، The Walking Dead: World Beyond، مجموعه‌های Raised by Wolves، سریال Dirk Gently’s Holistic Detective Detective و سریال The Get Down را دارد، وظیفه نگارش فیلمنامه فیلم Twilight را بر عهده دارد. سلسله. گرفت.

رابرت پتینسون با لباس ورزشی در گرگ و میش

گفته می شود که دالی با تلویزیون Lionsgate همکاری می کند تا بیشتر تعیین کند که این سریال چه نوع برداشتی از رمان های میر خواهد داشت. آیا این یک بازسازی بر اساس رمان های اصلی است یا داستان متفاوتی را در دنیای رمان های گرگ و میش دنبال می کند؟ سریال گرگ و میش هنوز در مراحل اولیه خود است، بنابراین هیچ شبکه یا سرویس پخشی هنوز حق پخش آن را به دست نیاورده است. زیرا منابع نزدیک می گویند که استودیوی سازنده تصمیم گرفته قبل از واگذاری حق پخش سریال، توسعه پروژه را هدایت کند.

هنوز جدول زمانی مشخصی برای ارائه سری Twilight به خریداران احتمالی اعلام نشده است. منابع نزدیک به این سریال می‌گویند که انتظار می‌رود مایر، نویسنده رمان‌ها، نقشی در اقتباس تلویزیونی داشته باشد. پیش از این، 5 فیلم گرگ و میش این مجموعه با بازی کریستن استوارت و رابرت پتینسون بیش از 3.4 میلیارد دلار در باکس آفیس جهانی فروخته بودند. اگرچه رمان‌های مایر مورد تحسین منتقدان قرار گرفتند، اما فیلم‌های گرگ و میش نقدهای متوسط ​​تا متوسطی دریافت کردند.

بخوانید  Skull And Bones - راهنمای نقشه گنجینه یادگارهای دریایی

با این حال، بسیاری امیدوارند که اگر سریال گرگ و میش اقتباسی مستقیم از رمان ها بود، ممکن بود در این زمینه عملکرد بهتری داشته باشد. مدتی پیش ساخت سریال هری پاتر برای شبکه مکس قطعی شد و چندی پیش خبری از ساخت سریال گرگ و میش منتشر شد که پیش از این درباره امکان انجام خاموش تلویزیون بر اساس آن صحبت شده بود. بر روی آن.

تحریریه مجله بازی یک گیمر