بالاترین دستمزد بازیگر در سال 2022 رقم نجومی تام کروز!

لئوناردو دی کاپریو در فیلم قاتلان ماه کامل پشت میز نشسته است

3- لئوناردو دی کاپریو

وین دیزل در نقش دومینیک تورتو در سریال سریع و خشمگین

8-وین دیزل

اما این بازیگر 48 ساله همچنان قوی است و گزارش ها حاکی از آن است که او برای بازی در فیلم قاتلان ماه کامل 30 میلیون دلار دستمزد دریافت کرده است. او با رابرت دنیرو در این فیلم به کارگردانی مارتین اسکورسیزی، یک درام تاریخی بر اساس قتل های اوسیج در اوایل دهه 1920، که به عنوان اولین پرونده قتل بزرگ FBI نیز شناخته می شود، بازی می کند.


بازیگران فیلم Venom 2 از جمله تام هاردی

9-تام هاردی

ورایتی گزارش می دهد که این بازیگر که در سال 2019 در اولین فیلم جوکر تنها 4.5 میلیون دلار دستمزد دریافت کرد، اکنون برای بازی در فیلم دوم جوکر 20 میلیون دلار دستمزد دریافت کرده است. البته این موضوع دور از انتظار نبود، به خصوص که فیلم جوکر گیشه میلیاردی داشت و به این ترتیب فینیکس خودش را ثابت کرده بود. در فیلم Joker 2 لیدی گاگا به جمع بازیگران اضافه شده است و شاهد حضور او در کنار فینیکس خواهیم بود.


قبل از شروع، لازم به یادآوری است که اگرچه قراردادهای ذکر شده در این لیست سال گذشته بسته شده است، اما ممکن است برخی از فیلم های مورد بحث امسال اکران شده باشند.

فهرست فیلم های تحسین شده لئوناردو دی کاپریو، از جمله فیلم های جزیره شاتر در سال 2010، جنگو رها شده در سال 2012 و روزی روزگاری در هالیوود قابل توجه است. تایم… در هالیوود) محصول سال 2019 است که هر کدام دستمزدهای خوبی برای این بازیگر به همراه داشت.

تام کروز در لباس خلبان به همراه خلبانان دیگر در فیلم Top Gun Maverick

1- تام کروز

دواین جانسون با نام مستعار The Rock در نقش بلک آدام در لباس ابرقهرمانی سیاه

5- دواین جانسون (راک)

ویل فرل با لباس خواب و کلاه شبانه در فیلم سفر جادویی

6- ویل فرل

تام هاردی

  • فیلم: Venom 3 (Venom 3)
  • حقوق: 20 میلیون دلار

این ستاره اغواگر دنیای قایق های نمایشی با درخشش در صنعت سینما به سرعت به یکی از پردرآمدترین ستاره های هالیوود تبدیل شد.

اسمیت با سیلی زدن به کریس راک در اسکار ۲۰۲۲ خبرساز شد. واکنش به این جنجال بزرگ به حدی بود که حتی عذرخواهی رسمی و کناره گیری او از اسکار نیز نتوانست اوضاع را آرام کند و در این بین بسیاری از طرفداران این بازیگر و همچنین منتقدان این سوال را مطرح کردند که آیا زندگی حرفه ای او این مرد 54 ساله است. مرد تمام شده بود یا نه

بخوانید  Rise of the Ronin دارای بخش خلق شخصیت است

یکی از محبوب‌ترین بازیگران سال‌های اخیر، خواکین فینیکس است که با بازی در نقش جوکر شرور دی‌سی کامیکس بیش از هر زمان دیگری مورد توجه قرار گرفته است. این بازیگر 48 ساله بار دیگر در نقش آرتور فلک ظاهر می شود و بار دیگر با بازی درخشان خود عموم را شگفت زده می کند.

مقاله مرتبط

  • بیوگرافی خواکین فینیکس; نامزد اسکار 2020 بهترین بازیگر مرد

ویل اسمیث

  • فیلم: آزادی
  • حقوق: 35 میلیون دلار

اما از آن زمان تا کنون، این مرد 39 ساله توانسته با بازی درخشان خود در عرصه بازیگری، شایستگی های خود را ثابت کند و به بازیگرانی ملحق شود که میلیون ها دلار برای حضور در هر فیلم دریافت می کنند. به این ترتیب دستمزد او از 122000 دلار به 18 میلیون دلار رسید، اگرچه آخرین اخبار حاکی از آن است که نتفلیکس دستمزد 20 میلیون دلاری را برای حضور این بازیگر استرالیایی در Extraction 2 در نظر گرفته است.


به همین دلیل چندان عجیب نیست که راک برای ایفای نقش یک ابرقهرمان در فیلم بلک آدام 22.5 میلیون دلار دستمزد درخواست کرده است. این بازیگر 70 ساله با تبلیغ این فیلم در اکانت اینستاگرام خود میلیون ها دلار دیگر نیز به دست آورده است. به هر حال او در این شبکه اجتماعی نزدیک به 350 میلیون طرفدار دارد.


خواکین فینیکس

  • فیلم: جوکر 2
  • حقوق: 20 میلیون دلار

اینکه ستاره ای مانند برد پیت که مدت ها در صنعت سینما کار کرده است، دستمزدهای بالایی دریافت کند چندان عجیب نیست. در واقع هر سال شاهد افزایش دستمزد این بازیگر بوده ایم. پس از حضور در “قطار گلوله”، این بازیگر-تهیه کننده در قراردادی انحصاری با اپل استودیو برای ایفای نقش یک راننده کهنه کار فرمول 1 در یک خودروی مسابقه ای تخیلی 30 میلیون دلار دستمزد دریافت کرد.

دواین جانسون

  • فیلم: آدم سیاه
  • حقوق: 5.22 میلیون دلار

خواکین فینیکس در فیلم جوکر خندیدن را جلوی آینه تمرین می کند

10- خواکین فینیکس

شراب دیزل

  • فیلم: سریع (سریع X)
  • حقوق: 20 میلیون دلار

بدیهی است که بازیگران بزرگ برای بازی در هر فیلمی دستمزدهای بالایی طلب می کنند. هر ساله شاهد افزایش دستمزد بازیگران مطرح هالیوود هستیم. در ادامه با یک گیمر همراه باشید تا ببینید کدام بازیگران بیشترین دستمزد را در سال ۲۰۲۲ دریافت کردند؟

بخوانید  Visions Of Mana Preview: Classic Feel And Vivid Visuals Underpin The Return Of The Action-RPG Series

تام کروز

  • فیلم: Top Gun: Maverick (Top Gun: Maverick)
  • حقوق: قرارداد اولیه 13 میلیون دلاری که با گردش مالی به رقم 100 میلیون دلار رسید.

برد پیت

  • فیلم: ناشناخته
  • حقوق: 30 میلیون دلار

بازیگر ویل فرل یکی از بازیگران بامزه و شوخ طبع هالیوود است که بیشتر به خاطر بازی در کمدی شناخته می شود. این مرد 55 ساله کالیفرنیایی در طول سال ها در صنعت سینما ثروتی به دست آورده است که یکی از آخرین آنها، دستمزد 20 میلیون دلاری است که برای بازی در فیلم سفر جادویی دریافت کرده است.


کریس همزوورث

  • فیلماستخراج 2
  • حقوق: 20 میلیون دلار

کریس همسورث با عینک آفتابی و موهای کوتاه در حال صحبت با تلفن همراه

7-کریس همسورث

وجود دستمزدهای کلان برای بازی در آثار مختلف سینمایی چندان عجیب نیست. در واقع وقتی بازیگران از استعداد و ویژگی های کاریزماتیک خود برای تشویق تماشاگران به تماشای فیلم استفاده می کنند، انتظار دریافت دستمزد منصفانه را نیز دارند. همه ما کم و بیش از این واقعیت آگاه هستیم که اعداد و ارقام در دستمزد بازیگران برتر مبالغ هنگفتی است. اما سال گذشته کدام بازیگران بیشتر از بقیه دستمزد گرفتند و تعدادشان بالاتر بود؟ این همان سؤالی است که پاسخ آن را بررسی خواهیم کرد.

ویل اسمیت در نقش یک برده فراری در آزادی

2-ویل اسمیت

لئوناردو دیکاپریو

  • فیلم: قاتلان گل ماه
  • حقوق: 30 میلیون دلار

این بازیگر/تهیه کننده 60 ساله در ابتدا قراردادی 13 میلیون دلاری برای بازی در این فیلم امضا کرد، اما بعداً سهمی از کل درآمد فروش بلیت و همچنین درآمد استریم را طلب کرد. قراردادی که درآمد این فیلم را برای این بازیگر چندین برابر اولیه کرد و به نزدیک به 100 میلیون دلار رسید. این باعث شد تام کروز پردرآمدترین بازیگر سال گذشته باشد.

برد پیت با قیافه ای آشفته و چهره ای زخمی در فیلم قطار سریع السیر

4- برد پیت

دنباله فیلم محبوب Top Gun که بیش از یک دهه پس از اکران فیلم اصلی اکران شد، باکس آفیس جهانی را تکان داد و بیش از یک میلیارد دلار فروخت.

بازیگر تام هاردی که به خاطر بازی در فیلم‌هایی مانند RocknRolla (2008) و Inception (2010) شناخته می‌شود، اولین افزایش دستمزد خود را زمانی دریافت کرد که در نقش اصلی سریال Venom مارول ظاهر شد. . بر اساس اطلاعات موجود، این بازیگر 45 ساله بریتانیایی برای امضای قرارداد حضور در سومین فیلم این مجموعه، 20 میلیون دلار دستمزد دریافت کرده است.


نام فیلم هنوز مشخص نیست، اما این فیلم قرار است بر اساس فیلمنامه ای توسط Ehren Kruger که پیش از این فیلمنامه Top Gun: Maverick را نوشته بود، ساخته شود. به نظر می رسد «لوئیس همیلتون» (لوئیس همیلتون) که در مسابقات فرمول 1 موفق به کسب 7 عنوان قهرمانی شده است، در کنار پیت در این فیلم حضور خواهد داشت.


طرفداران سری فیلم های سریع و خشمگین مطمئنا از شنیدن خبر یک فیلم دیگر با بازی بازیگران محبوبشان که یازدهمین فیلم این مجموعه است خوشحال خواهند شد. وین دیزل در این فیلم اکشن بار دیگر نقش دومینیک تورتو را بازی می کند، بازی ای که دستمزد 20 میلیون دلاری را برای او به همراه داشت.


در پایان به نظر شما کدام بازیگر این لیست مستحق دستمزدی است که دریافت کرده است؟ آیا هیچ کدام از آنها بدجنس بوده اند؟ همیشه مشتاق شنیدن نظرات شما عزیزان هستیم، با ما در میان بگذارید، ممنون

کریس همسورث یکی دیگر از بازیکنان مطرح باشگاه بیست میلیون دلاری است. زمانی که این بازیگر برای اولین بار به عنوان خدای اسطوره شناسی، ثور، به دنیای سینمایی مارول پیوست، همچنان به عنوان بازیگری نوظهور دیده می شد که شاید آنطور که باید جدی گرفته نمی شد.

به نظر می رسد اوضاع آنطور که انتظار می رفت بد نباشد، حداقل بازخوردها درباره آخرین فیلم اکران شده این بازیگر، آزادی مثبت بوده است و این می تواند فرصتی دوباره برای ویل اسمیت برای بازگشت به بازوی هالیوود باشد. ویل اسمیت برای حضور در این فیلم که به اتفاقات دهه 1860 و سختی های زندگی برده ای در آن زمان می پردازد، 35 میلیون دلار دستمزد دریافت کرد.


ویل فرل

  • فیلم: سفر روحی
  • حقوق: 20 میلیون دلار