سریال پرطرفدار Kingkiller Chronicle ساخته پاتریک روثفوس تخفیف زیادی در آمازون دریافت می کند


آخرین کتاب در مجموعه فانتزی Kingkiller Chronicle اثر پاتریک روثفوس، راه باریک بین آرزوها، چند هفته پیش، در 14 نوامبر منتشر شد، اما در حال حاضر با تخفیف بزرگ در آمازون به فروش می رسد. شما می توانید پرفروش ترین رمان فانتزی را فقط با 18.72 دلار (معمولاً 26 دلار) انتخاب کنید.

برای دریافت قیمت تخفیف کامل، حتما روی جعبه کوپن در صفحه آمازون کتاب کلیک کنید، که مجموع نهایی را از 23.40 دلار به 18.72 دلار در هنگام پرداخت کاهش می دهد. آمازون 20 درصد تخفیف اضافی ارائه می دهد تن از کتاب های این هفته که جاده باریک بین آرزوها تنها یکی از آنهاست. نکته جانبی: ما همچنین مجموعه‌ای از جعبه‌های مانگا و معاملات کتاب هنری بازی‌های ویدیویی در آمازون داریم.

پیشنهادات سری Kingkiller Chronicle

شرحی ارائه نشده است

جاده باریک بین آرزوها بازگویی گسترده داستان کوتاه روثفوس درخت روشنایی است و تصاویری از هنرمند نیت تیلور را در خود دارد. با توجه به توضیحات کتاب، داستان در طول یک روز، ستایر باست را دنبال می‌کند «در حالی که نقشه می‌کشد و می‌بافد، در مشکلات می‌رقصد و با لطف عجیبی بازمی‌گردد». اگرچه در دنیای Kingkiller Chronicle اتفاق می‌افتد، جاده باریک بین خواسته‌ها نیز به عنوان یک داستان مستقل عمل می‌کند که خوانندگان جدید می‌توانند وارد آن شوند.

این تنها کتاب Kingkiller Chronicle نیست که در حال حاضر در آمازون به فروش می رسد. می توانید نسخه شومیز رمان اول را جمع آوری کنید، نام بادفقط با 10 دلار، و کوپن برای دوم در دسترس است، ترس از عاقلکاهش نسخه شومیز به 13.13 دلار (از 22 دلار)، و همچنین نسخه گالینگور اسپین آف جدید نگاه آهسته به چیزهای ساکتکه فقط 16.80 دلار (معمولا 23 دلار) قیمت دارد.

بخوانید  Furiosa یک صحنه اکشن بسیار طولانی دارد

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر