سریال دوران طلایی برای فصل سوم تمدید شد


HBO یک هفته پس از پایان فصل دوم، فصل سوم سریال درام تاریخی The Golded Age را سفارش داد.

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، متوجه شدیم که شبکه HBO سریال The Golded Age را تمدید کرده است. جولین فلوز، سازنده سریال Downton Abbey (Downton Abbey) برای فصل سوم اعلام کرد. سفارش تولید فصل سوم یک هفته پس از پایان فصل دوم این درام نقش آفرینی تاریخی کریستین برنسکی منتشر شد

فرانچسکا اورسیرئیس HBO در بیانیه ای جدید گفت: «ما به دستاوردهای جولیان فلوئز و خانواده عصر طلایی بسیار افتخار می کنیم. این نمایش به طور مداوم افراد زیادی را از طریق طراحی لباس، طراحی تولید و اجرای بازیگران مجذوب خود کرده است. ما، همراه با شرکایمان در تلویزیون جهانی، برای ادامه این داستان هیجان‌زده هستیم. »

وظیفه تهیه کننده اجرایی سریال The Gilded Age بر عهده تیم سازنده سریال Downton Abbey یعنی جولیان فلووز است. گرت نیم، دیوید کروکت و مایکل انگلر همچنین بر اساس فیلمنامه ای از جولین فلوس و سونجا وارفیلد انجام می دهند. کری کونکریستین برنسکی، سینتیا نیکسون، مورگان اسپکتور، لوئیزا یاکوبسن، دنیای بنتون، بن آهلر، مایکل سرویس، کاملا کور، تایسا فارمیگا و جک گیلپین آنها بخشی از بازیگران سریال عصر طلایی هستند.

مجموعه عصر طلایی، زمان تغییرات اجتماعی بزرگ، ثروت فراوان به دست آمده و از دست رفته و کاخ های بسیار باشکوه را به تصویر می کشد. این سریال ماجراهای ماریان بروک، فرزند جوان و بی‌تجربه یک خانواده محافظه‌کار نیویورکی در سال 1880 را دنبال می‌کند، که قصد دارد به خانواده‌ای ثروتمند نفوذ کند که تحت سلطه یک نجیب ستمگر راه آهن به نام جورج راسل است. ماریان در آستانه کشف دنیای کاملا جدیدی است که ناگهان در مقابل او ظاهر می شود.

بخوانید  بهترین بازی های Fallout، رتبه بندی – GameSpot
تحریریه مجله بازی یک گیمر