سرورهای Call Of Duty از کار افتاده اند و باعث بازنشانی آمار و پیشرفت بازیکن می شوند

بازیکنان مشکلاتی را در بازی‌های Call of Duty: Modern Warfare 3 و Warzone گزارش کرده‌اند که مشکلات سرور را بر روی چند نفره، زامبی‌ها و بتل رویال تأثیر می‌گذارد. اکتیویژن مشکلات را برطرف کرده است، اما در اینجا چیزی است که قبل از ورود به سیستم برای بازی باید بدانید.

همچنان می‌توانید برای شرکت در مسابقات Modern Warfare 3 و Warzone تلاش کنید، اما توجه داشته باشید که علاوه بر مشکل در یافتن مسابقات، بسیاری از بازیکنان بازنشانی آمار، پیشرفت سلاح‌های حشره‌دار و از دست دادن پیشرفت در پاس و رویدادها را تجربه کرده‌اند. .

اکتیویژن مشکل را با پیامی از طرف مدیر تأیید کرد به روز رسانی های Call of Duty حساب کاربری خود را در توییتر اعلام کرد و اعلام کرد که در حال انجام است. با این حال، هشدار می دهد که بازیکنان ممکن است همچنان متوجه «رفتار غیرمعمول مرتبط با سطح حساب و بارگیری» شوند. هیچ چارچوب زمانی ارائه نشده است و ممکن است تا زمانی که مشکلات حل نشود، از بازی اجتناب کنید.

این ناشر نیز فاش کرد حالت های پخش رتبه بندی شده غیرفعال شده است برای چند نفره و Warzone در حالی که این مسائل پیشرفت شناخته شده بررسی می شوند. حالت زامبی نیز آفلاین شده است.

بخوانید  قهرمان جدید League Of Legends یک هنرمند ایمو است

علاوه بر مشکلات سرور، Call of Duty اخیراً از افزایش تقلب‌ها نیز رنج می‌برد، اما Activision می‌گوید که ضد تقلب Ricochet همچنان بسیار فعال است. این ناشر موج اخیر ممنوعیت ها را با بیش از 6000 حساب کاربری از 16 تا 20 فوریه به حالت تعلیق درآورده است.

Call of Duty Season 2 در حال حاضر در MW3 و Warzone فعال است، اما آپدیت میان فصل “Reloaded” تنها چند هفته دیگر باقی مانده است که شامل دو سلاح، نقشه های چند نفره اضافی، محتوای جدید زامبی ها و ویژگی های بیشتر Warzone می شود.

تحریریه مجله بازی یک گیمر