ستاره Dune 2 می‌گوید دما به 110 درجه رسیده و افراد در صحنه فیلمبرداری از بین رفته‌اند.

Dune: Part II در یک صحرای داغ اتفاق می‌افتد و به نظر می‌رسد که تجربه‌ی سینمایی آن هم به همان اندازه تلخ بود. آستین باتلر که در نقش فید روتا به گروه بازیگران دنباله می‌پیوندد، در مصاحبه‌ای جدید با سرگرمی هفتگی که دما در صحنه صدا به 110 درجه رسید و مردم از خستگی گرما بیهوش شدند.

باتلر گفت: «110 درجه و بسیار گرم بود. “من یک کلاه طاس داشتم و بین دو صحنه صدا بود که فقط همین جعبه های خاکستری از دیوارهای 200 فوتی و شن بود. شبیه مایکروویو شد. افرادی بودند که “آنها از گرمازدگی غش می کردند. و این بود. فقط هفته اولم.”

با وجود شرایط ناخوشایند به نظر می رسد، باتلر گفت این محیط به گرد هم آوردن همه کمک کرده است. او گفت: «موضوع بسیار تحقیرآمیزی در مورد بودن در چنین محیط ناخوشایندی وجود دارد.

شخصیت باتلر به نام Feyd-Rautha اخیراً به عنوان یک اپراتور قابل بازی در کنار پل آتریدیس از Timothee Chalamet به Call of Duty اضافه شده است. شما می توانید Butler و Chalamet 1v1 را به عنوان شخصیت های Dune در نقشه چند نفره مورد علاقه طرفداران، Rust تماشا کنید.

Dune: Part II در تاریخ 1 مارس اکران می شود. در ابتدا قرار بود در نوامبر قبل از برادران وارنر اکران شود. به دلیل اعتصابات هالیوود تصمیم به تاخیر انداختن فیلم گرفت. پیش‌بینی می‌شود که تنها در ایالات متحده در آخر هفته افتتاحیه خود تا 80 میلیون دلار فروش داشته باشد.

علاوه بر باتلر و شالامه، در فیلم Dune: Part II زندایا، ربکا فرگوسن، فلورانس پیو، خاویر باردم، کریستوفر واکن، استلان اسکارسگارد، لی سیدوکس و شارلوت رمپلینگ ایفای نقش می‌کنند. دنیس ویلنوو به کارگردانی بازگشت.

بخوانید  وبسایت برتر جهت ارتباط با وکیل آنلاین خانواده و مهریه

تحریریه مجله بازی یک گیمر