ستاره سوسک آبی در فیلم آینده DC تصاویر شخصیت‌ها را آزار می‌دهد



Xolo Maridueña، ستاره فیلم آینده DC Universe، Blue Beetle، به احتمال غافلگیرکننده‌ای اشاره کرده است. در مصاحبه با پاکت نامهماریدوئنا گفت: “من فکر می کنم اگر از طرفداران دی سی هستید، بیش از یک شخصیت وجود خواهد داشت که می توانید آن را بشناسید… می توانم این را به شما بگویم.”

بازیگران این فیلم شامل آدریانا بارازا، دامیان آلکازار، الپیدیا کاریلو، برونا مارکزینه، رائول مکس تروخیلو، سوزان ساراندون و جورج لوپز و بلیسا اسکوبدو و هاروی گیلن هستند. سوسک آبی که قرار است در 18 آگوست اکران شود، ماریدوئنا را در نقش جیمی ریس، یک فارغ‌التحصیل اخیر کالج نشان می‌دهد که با برخورد با یک مصنوع باستانی به نام “سوسک”، زندگی او تغییری متحول می‌کند.

Maridueña قبلاً Blue Beetle را ترکیبی از تم های ابرقهرمانی DC و Marvel توصیف کرده بود. در حالی که Maridueña جزئیات خاصی را ارائه نکرد، تفسیر او به احتمال بالقوه کاموهای غافلگیرکننده از چهره های شناخته شده در دنیای DC اشاره می کند.

سوسک آبی توسط فرشته مانوئل سوتو (پادشاهان شهر جذابیت) کارگردانی شده است، در حالی که فیلمنامه توسط گرت دانت-الکوسر ساخته شده است که از فهرست گسترده شخصیت های دی سی الهام گرفته است. جان ریکارد و زیو فورمن تهیه کنندگی را بر عهده دارند و والتر هامادا، گالن وایسمن و گرت گرانت نیز به عنوان تهیه کنندگان اجرایی فعالیت می کنند.

در طی یک پنل CinemaCon در اوایل سال جاری، سوتو بر اهمیت خانواده در فیلم آینده دی سی، اولین فیلمی که یک قهرمان لاتین تبار را نشان می دهد، تاکید کرد. سوتو به این نکته اشاره کرد که چگونه خانواده ریس وقتی جیمی را انتخاب می کند، نقش حیاتی ایفا می کند و به او قدرت های فوق العاده می دهد. در ابتدا، جیمی تمایلی به پذیرش توانایی های خود ندارد، احساسی که توسط Xolo Maridueña، که نماینده او است، تکرار می شود. با این حال، با حمایت خانواده، جیمی قدرت درونی خود را کشف می کند و سرنوشت خود را به عنوان یک قهرمان در آغوش می گیرد. کارگردان همچنین قول داد که در سرتاسر فیلم قوس های قهرمانی برای خانواده ریس وجود داشته باشد.

بخوانید  چگونه خودروساز چینی BYD به بزرگترین رقیب تسلا تبدیل شد؟

سوسک آبی در تاریخ 18 آگوست اکران می شود.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر