سام مندز چهار فیلم با محوریت بیتلز تهیه کرده است

سام مندز در حال کار بر روی چهار فیلم با بازی جان لنون، ​​پل مک کارتنی، جورج هریسون و رینگو استار، اعضای گروه راک انگلیسی بیتلز است.

سونی پیکچرز این را با همکاری اعلام کرد سام مندز نیل استریت پروداکشنز چهار فیلم مجزا در مورد… جان لنون، پل مک کارتنی، جورج هریسون و رینگو استار درامر انگلیسیاعضای گروه افسانه ای بیتلز. هر چهار فیلم توسط سام مندز کارگردانی شده اند و هر کدام از دیدگاه یکی از چهار عضو این گروه راک پیروی می کنند.

این اولین باری است که پل مک کارتنی، رینگو استار و خانواده های جان لنون و جورج هریسون به همراه اپل، حق کامل داستان زندگی و موسیقی گروه را به یک شرکت تولید فیلم می دهند. این چهار فیلم قرار است در سال 2027 اکران شوند و با نزدیک شدن به اکران آنها اطلاعات بیشتری خواهیم داشت. سام مندز درباره این فیلم‌ها گفت: من مفتخرم که داستان بزرگترین گروه راک تمام دوران را روایت کنم و هیجان‌زده هستم که مفهوم فیلم‌سازی را به چالش بکشم.

او همچنین سام مندز را همراهی کرد پیپا هریس و ژولی پاستور از تولیدات خیابان نیل جف جانز اپل تهیه کننده اجرایی این فیلم چهارم خواهد بود. پیپا هریس درباره ساخت این فیلم گفت: “ما مصمم هستیم که این تجربه سینمایی را به شیوه ای هیجان انگیز، منحصر به فرد و حماسی ارائه کنیم: چهار فیلم از چهار دیدگاه متفاوت روایت می شوند که داستان یکسانی را در مورد معروف ترین گروه تمام دوران روایت می کنند. حمایت بیتلز و اپل برای انجام این کار هیجان انگیز است.» به عنوان یک امتیاز بزرگ، از اولین باری که او را ملاقات کردیم تام راثمن و الیزابت گابلرواضح بود که آنها از اشتیاق و جاه طلبی ما برای این پروژه لذت می بردند و ما نمی توانستیم خانه ای بهتر از Sony Pictures پیدا کنیم.

بخوانید  تد لسو به زودی برای تماشای بدون اپل تی وی پلاس در دسترس خواهد بود

    بیتلز

علاوه بر این، جف جانز افزود: اپل از همکاری با سم، پیپا و جولی برای کشف داستان منحصر به فرد هر یک از اعضای بیتل و ارائه رویکردی جذاب و نوآورانه به آنها هیجان زده است. از آن زمان، حمایت مشتاقانه سونی پیکچرز از طراحی نهایی و دیدگاه خلاقانه برای این پروژه برای ما بسیار ارزشمند بوده است.»

علاوه بر این، تام روتمن از سونی پیکچرز اعلام کرد: «وقتی می‌گویم که کاملاً با ایجاد چنین پروژه‌ای از طرف… تونی وینسیکوراو مدیر عامل ما و شخصی که نقش کلیدی در تحقق این امر داشت و همه همکاران من در گروه فیلمبرداری سونی پیکچرز در سراسر جهان.. رویدادهای سینمایی امروز باید تأثیرات فرهنگی عظیمی داشته باشد. ایده بزرگ و جسورانه سام نه تنها این، بلکه بیشتر را نیز دارد. ترکیب تیم سازنده فیلم او با موسیقی و داستان چهار جوانی که دنیا را تغییر دادند، تماشاگران را در سراسر جهان شگفت زده خواهد کرد. ما از همه کسانی که در این امر شرکت کردند بسیار سپاسگزاریم و با توجه به دیدگاه هنری منحصر به فرد سام، کاری مبتکرانه و خلاقانه انجام خواهیم داد.

سم مندز بیشتر به خاطر کارگردانی «زیبایی آمریکایی»، «جاده ای به هلاکت»، «سرهد»، «اسکای فال»، «اسپکتر» و «۱۹۱۷» شهرت دارد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر