ساخت و اصلاح Starfield بسیار متنوع به نظر می رسد

این ارائه راه های مختلفی را برای تجهیز وسایل خود بسته به موقعیت یا سبک مبارزه شما نشان داد. اینها شامل اصلاح تفنگ های خود با خشاب های بزرگتر یا دستگیره ها یا لوله های مختلف برای ایجاد حس و جریان مناسب است. سفارشی سازی ماژولار است و به شما امکان می دهد قطعات جداگانه را تعویض کنید. یک تپانچه با یک صدا خفه کن، دید لیزری و گزینه های دید هولوگرافیک مشخص شده بود. سرکوبگر بیشتر برای سبک بازی مخفی کاری مناسب است، یا اگر در خلق و خوی بلندتری هستید، می توانید از گلوله های انفجاری استفاده کنید. گاهی اوقات برای انجام یک ماموریت مبتنی بر محیط، نیاز به تعویض دنده دارید، همانطور که در یک نگاه به بیرون کشیدن یک دشمن دور با یک تفنگ تک تیرانداز در مه مه آلود دیدیم.

استارفیلد بزرگترین بازی ایکس باکس در پاییز امسال است و مایکروسافت وقت گذاشت تا آن را با ارائه جداگانه Starfield Direct خود برجسته کند. این غواصی عمیق تقریباً به تمام جنبه های بازی نگاه دقیق تری داشت و به ویژه بر روی مبارزه متمرکز شد، از جمله اینکه چگونه می توانید سلاح ها را برای مقابله با دشمنان بسازید و تغییر دهید.

بتسدا به این افتخار می‌کرد که نبرد استارفیلد خود را با انیمیشن‌های روان‌تر به‌طور کامل اصلاح کرده است. شما همچنین به لطف جت پک خود، تحرک بیشتری دارید. شما باید با برخی از واقعیت‌های فضای بیرونی دست و پنجه نرم کنید، مانند اینکه اگر یک سلاح بالستیک را در یک محیط صفر-G شلیک کنید، به عقب کوبیده می‌شوید.

بخوانید  سوئیچ 2 احتمالاً تغییرات اساسی را نخواهد دید

ادامه مطلب در GameSpot

تحریریه مجله بازی یک گیمر