سوئیچ 2 احتمالاً تغییرات اساسی را نخواهد دید


کنسول نسل بعدی نینتندو احتمالاً تغییر چندانی نسبت به نینتندو سوییچ نخواهد داشت.

در حالی که نینتندو مدتی پیش اعلام کرد که فروش نینتندو سوییچ از 132 میلیون دستگاه فراتر رفته است، انتظار می رود این کنسول هیبریدی محبوب در هفتمین سال فروش خود با دستگاه جدید و قدرتمندتری جایگزین شود. مطمئنا در این شرایط همه طرفداران در این فکر هستند که جانشین احتمالی نینتندو سوییچ چگونه طراحی خواهد شد و چه تغییراتی نسبت به کنسول قبلی به همراه خواهد داشت.

ویژگی ها و تغییرات نینتندو سوییچ 2 موضوع جدیدترین گفتگوی دکتر سرکان توتومدیرعامل یک شرکت مشاوره صنعت بازی های ویدیویی ژاپنی به نام Kantan Games با رسانه ها این GamesIndustry.biz بود که پیش بینی ها و تحلیل های خود را برای سال 2024 در این مصاحبه به اشتراک گذاشت. اگرچه نینتندو هنوز به طور رسمی در مورد کنسول بعدی خود صحبت نکرده است، اما فقط می دانیم که این کنسول بر اساس تعدادی از گزارش ها در دست ساخت است که نشان می دهد کیت های توسعه دهنده Nintendo Switch 2 به چندین تیم در حال توسعه بازی ارائه شده است.

دکتر سرکان توتو در سخنرانی خود گفت که قیمت 400 دلاری را برای کنسول نسل بعدی نینتندو پیش بینی کرده است و این امکان وجود دارد که بازی های نینتندو سوییچ 2 مانند بازی های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس باشند. Xbox Series S. با قیمت 70 دلار منتشر خواهد شد.

علاوه بر این، همانطور که سال گذشته گزارش شد، او ادعا کرد که Nintendo Switch 2 قطعا قابل حمل و قابل حمل خواهد بود. به طور کلی ممکن است نینتندو تغییراتی در این کنسول ایجاد کند و عناصری را به آن اضافه کند، اما طراحی کلی آن مانند نسخه اصلی نینتندو سوییچ خواهد بود. از آنجایی که سری پوکمون یکی از مهم ترین سری های نینتندو است و همیشه با کنسول های قابل حمل همراه بوده است، نینتندو به هیچ وجه قابلیت حمل کنسول بعدی خود را کنار نخواهد گذاشت.

بخوانید  تایید رسمی ساخت فصل 2 سریال The Last of Us

در حال حاضر نینتندو از هرگونه اظهار نظر رسمی در مورد کنسول نسل بعدی خود پرهیز می کند، اما به دلیل کاهش فروش نینتندو سوییچ به ویژه در بازار خارج از ژاپن و کمبود قدرت سخت افزاری آن نسبت به کنسول های نسل نهم که باعث ضعف می شود. عملکرد بازی های جدیدتر، عرضه نینتندو سوییچ 2 در سال 2024 معقول به نظر می رسد. نینتندو سوییچ در حال حاضر سومین کنسول بازی پرفروش در تاریخ صنعت بازی های ویدیویی است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر