کنترلر و هدست استارفیلد ایکس باکس فاش شد و اکنون می توانید آنها را خریداری کنید



پس از افشای اطلاعات و مشاهده در فروشگاه‌های خرده‌فروشی، کنترلر Xbox با موضوع Starfield رسما تایید شد. استودیو Bethesda Game همچنین از یک هدست بی‌سیم Xbox با نسخه محدود که مکمل این پد است، رونمایی کرد.

هر دو لوازم جانبی نسخه محدود در حال حاضر برای خرید در دسترس هستند. قیمت کنترلر Starfield 80 دلار و قیمت هدست 125 دلار است. Bethesda همچنین در طول Starfield Direct گفت که کنترلر بی‌سیم بر اساس کنترل‌های درون بازی کشتی شما طراحی شده است. طبق گفته فروشگاه Xbox، ماشه‌های شفافی روی پد وجود دارد که موتورهای برنزی رامبل را نشان می‌دهند.

در حال پخش: کنترلر استارفیلد و هدست استارفیلد | کنفرانس استارفیلد

همچنین یک Starfield Collector’s Edition وجود خواهد داشت که شامل پنج روز دسترسی زودهنگام به بازی و همچنین یک ساعت هوشمند است.

Starfield Direct یک شیرجه عمیق به بازی بعدی Bethesda بود. ما یاد گرفتیم که چگونه جنگ فضایی به شما امکان می دهد بجنگید یا سوار کشتی های دشمن شوید. ما متوجه شدیم که این بازی علمی تخیلی دارای جزیی ترین خلق شخصیت تا به حال در یک بازی Bethesda است. و ما فهمیدیم که استارفیلد دارای فرقه های شیطانی و کابوی های فضایی است.

مایکروسافت با کنترلرهای نسخه ویژه غریبه نیست، نسخه‌های ویژه‌ای را برای انواع بازی‌های شخص اول منتشر می‌کند و همچنین گزینه‌های سفارشی‌سازی تقریباً بی‌پایانی را با Xbox Design Lab ارائه می‌کند. Starfield قرار است در تاریخ 6 سپتامبر برای Xbox Series X|S و PC منتشر شود.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر