زمان پیش‌لود بازی Marvel’s Spider-Man 2 مشخص شد


سونی به طور رسمی تاریخ و زمان پیش بارگذاری بازی Marvel’s Spider-Man 2 را اعلام کرد.

بدون شک Marvel’s Spider-Man 2 یکی از موردانتظارترین بازی های امسال به خصوص برای دارندگان پلی استیشن 5 و طرفداران ابرقهرمانان است. حال در آپدیت جدید صفحه این بازی در پلی استیشن استور شاهد اضافه شدن زمان دقیق پیش بارگذاری این بازی هستیم.

به هر حال افرادی که نسخه جدید بازی Spider-Man را پیش خرید کرده اند، می توانند دیتای این بازی را قبل از انتشار از ساعت 5:30 بامداد روز 13 اکتبر (21 مهر) دانلود کنند. در ادامه باید به این نکته اشاره کنیم که Marvel’s Spider-Man 2 در تاریخ 20 اکتبر (28 مهر) عرضه خواهد شد و پیش بارگذاری بازی به این معنا نیست که کاربران فرصتی برای تجربه زودتر بازی دارند. در واقع Preload به افرادی که بازی را پیش خرید کرده اند این امکان را می دهد تا قبل از انتشار آن را دانلود کنند و در اولین لحظات انتشار آن را تجربه کنند.

چندی پیش، مارول اعلام کرد که دنباله مرد عنکبوتی مارول است این بازی در San Diego Comic Con 2023 حضور خواهد داشت و احتمالاً در جریان این رویداد شاهد انتشار جزئیات بیشتری از این بازی خواهیم بود.

داستان Marvel’s Spider-Man 2، آنچه بعد از نسخه اول اتفاق افتاد، به علاوه مایلز مورالز به شرح زیر است جایی که پیتر پارکر و مایلز مورالس در کنار هم با شرورانی مانند کریون شکارچی و ونوم روبرو خواهند شد. پخش بازی در PlayStation Showcase نشان داد که پیتر می تواند از قدرت های سیمبیوت استفاده کند. این قدرت ها او را به یک ابرقهرمان بسیار قدرتمندتر و تهاجمی تبدیل می کند و به طور کلی جنبه دیگری از یک ابرقهرمان را به تصویر می کشد.

بخوانید  تیزر انیمیشن Despicable Me 4; هوش مصنوعی خدمتکار

طبق اعلام سازندگان، بازیکنان می توانند در هر زمان بین دو شخصیت پیتر و مایلز جابجا شوند. با این وجود، Insomniac Games اشاره کرد که Spider-Man 2 یک بازی کاملاً تک نفره است و نمی توان آن را در حالت Co-op تجربه کرد. نقشه نیویورک نسبت به نسخه قبلی دو برابر شده است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر