زمان شروع تولید فصل دوم The Last of Us اعلام شد


کریگ مازن زمان آغاز تولید فصل دوم اقتباس تلویزیونی The Last of Us از شبکه HBO را تایید کرد.

از جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، با خبر شدیم کریگ مازن، تهیه کننده اجرایی و نویسنده سریال The Last of Us (آخرین بازمانده از ما) فاش کرد که تولید فصل دوم این اقتباس تلویزیونی از چه زمانی آغاز شد. گزارش های اخیر حاکی از تاخیر در فیلمبرداری فصل 2 به دلیل مشغله زیاد است پیر پاسکال داستان داشتند. کریگ مازن در جریان رویداد A Night in the Writer’s Room شرکت Variety Media تایید کرد که تولید فصل بعدی در 23 بهمن 1402 (12 فوریه 2024) آغاز خواهد شد.

کریگ مازن می گوید که ممکن است اتفاقاتی در فصل دوم سریال The Last of Us رخ دهد که بسیار متفاوت از The Last of Us Part II باشد. به خصوص که داستان این بازی در چندین فصل روایت خواهد شد. کریک مازن گفت که هیچ یک از شخصیت‌های سریال در امان نخواهند بود و این احتمال وجود دارد که هر کسی هر لحظه بمیرد. نیل دراکمن همچنین تایید کرد که بازیگر نقش الی در این سریال با وجود جهش زمانی بین دو بازی در این مجموعه تغییر نخواهد کرد.

اگرچه فصل اول سریال The Last of Us داستان اولین بازی این مجموعه را روایت می کند، اما ظاهرا فصل دوم تمام اتفاقات نسخه دوم را پوشش نمی دهد و داستان بازی دوم در چندین فصل روایت می شود. نیل دراکمن می گوید که فصل دوم نیز مانند فصل اول تغییراتی خواهد داشت و یک اقتباس ساده نخواهد بود. با توجه به اینکه فیلمبرداری فصل دوم Last of Ace هنوز شروع نشده است، هنوز نمی دانیم چه زمانی می توان منتظر ادامه ماجراهای الی و جول بود.

بخوانید  وزارت خزانه‌داری آمریکا: برخی تجهیزات اینترنتی ماهوار‌ه‌ای را می‌توان به ایران صادر کرد

کریک مازن خالق سریال چرنوبیل و نیل دراکمن خالق سری بازی The Last of Us تهیه کنندگان اجرایی و نویسندگان سریال Last of Us هستند.بخش تلویزیونی Sony Pictures این اقتباس تلویزیونی مشترک را با پلی استیشن تولید می کند. تولیدات. اسد قزلباش و کارتر سوان از پلی استیشن پروداکشنز کارولین اشتراوسمدیر استودیو ناتی داگ و ایوان ولز آنها به عنوان تهیه کننده اجرایی پروژه کار می کنند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر