رکورد انیمیشن Spider-Man 2 را در مدت زمان اجرا بشکنید

Spider-Man: Across the Spider-Verse در 2 ژوئن اکران خواهد شد و Spider-Man: Beyond the Spider-Verse برای اکران در 29 مارس 2024 برنامه ریزی شده است. خواکیم دوس سانتوس، کمپ پاورز و جاستین کی تامپسون وظیفه ساخت انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse بر اساس فیلمنامه ای از دیوید کالاهام، فیل لرد و کریستوفر میلر مسئول هستند

مدت زمان انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse فاش شد و آن را به طولانی‌ترین انیمیشن تاریخ تبدیل کرد.

شامیک مور، هایلی استاینفلد، اسکار آیزاک، ژاک جانسون، عیسی راعی، دانیل کالویا، کاران سونی، جیسون شوارتزمن، جورما تاکونی، گرتا لی، ریچل درچ، لونا لورن ولز و برایان تایری هنریاز جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Spider-Man: Across the Spider-Verse صداپیشه هستند. فیل لرد و کریستوفر میلر همچنین به عنوان تهیه کننده در دنباله انیمیشن Spider-Man بازگشت.

همچنین انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse در واقع طولانی ترین انیمیشن تولید شده در استودیوهای هالیوود است که مدت زمان اجرای آن کمی بیشتر از انیمیشن ارباب حلقه ها است که 2 ساعت است و 12 دقیقه توسط United Artists در سالی که در سال 1978 اکران شد و انیمیشن Fantasia دیزنی 2 ساعت و 6 دقیقه است و رکوردی جدید در این زمینه محسوب می شود.

مبارزه مایلز مورالس و اسپایدر گوئن با Spot در Spider-Man: Across the Spider-Verse

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مدت زمان انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse مشخص شد. بر اساس اطلاعات ثبت شده در سایت زنجیره سینماهای AMC، انیمیشن مرد عنکبوتی 2 با مدت زمان 2 ساعت و 16 دقیقه یا 136 دقیقه روی اکران سینماها خواهد بود. در مقایسه، Spider-Man: Into the Spider-Verse با مدت زمان 1 ساعت و 56 دقیقه تولید و در سال 2018 منتشر شد.

بخوانید  بازیگر Stranger Things کشتن شخصیت‌های بیشتری را پیشنهاد می‌کند