رونمایی از لباس بت گرل لزلی گریس در فیلم کنسل شده بت گرل

لزلی گریس ویدئویی برای رونمایی از لباس بت گرل در فیلم ابرقهرمانی Batgirl منتشر کرد که اخیرا توسط برادران وارنر کنسل شده بود.

جی که سیمونزمجری که در Whiplash ظاهر می شود برندان فریزرمجری حاضر در مومیایی و ژاکوب اسکیپیو، بازیگر “بدون پشیمانی” در مقابل لسلی گریس در “Batgirl” بازی کرد. این فیلم ماجراهای باربارا گوردون، دختر جیمز گوردون، رئیس پلیس شهر گاتهام را دنبال می‌کند. دلیل لغو بازی Batgirl کاملاً مشخص نیست، اما به نظر می رسد این فیلم با استراتژی های جدید برادران وارنر مطابقت ندارد.



اگرچه ساخت سریال Batgirl از HBO Max تقریباً کامل شده است، برادران وارنر. پس از تغییر سیاست شرکت تصمیم به لغو آن گرفت. با این حال در میان آخرین اخبار سینما و تلویزیون متوجه شدیم که لزلی گریس از لباس بت گرل در این فیلم ابرقهرمانی رونمایی کرد. این بازیگر آمریکایی ویدئویی را برای جشن پایان سال 2022 در اینستاگرام به اشتراک گذاشت که در آن تصاویری از پشت صحنه و کلیپ هایی از فیلم Batgirl وجود دارد.

حضور Batgirl در پشت صحنه فیلم لغو شده Batgirl

این ویدیو لسلی گریس را در لباس جدیدی نشان می دهد که احتمالاً لباس جایگزین بت گرل در فیلم است. رنگ زرد این لباس یادآور پوشش شوالیه تاریکی با نقش آفرینی است مایکل کیتون این در فیلم بتمن 1989 و فیلم بازگشت بتمن است. قرار بود مایکل کیتون دوباره نقش بتمن را در فیلم کنسل شده Batgirl بازی کند که قرار بود علاوه بر اکران در سینما در HBO Max، در سال 2023 برای طرفداران نمایش داده شود.

بخوانید  رونمایی از PCB کارت گرافیک RTX 4090 Founders Edition