رایان مورفی علیه کاپیتان اعتصاب WGA اقدام قانونی کرد



بر اساس نامه ای که وکیل مورفی دریافت کرده است، رایان مورفی، تهیه کننده تلویزیونی، تهدید کرده است که علیه کاپیتان اعتصاب و عضو هیئت مدیره انجمن نویسندگان آمریکا، وارن لیت، اقدام قانونی خواهد کرد. هالیوود ریپورتر.

این اختلاف زمانی به وجود آمد که لیت در توییتی ادعا کرد که اعضای خدمه‌ای که در نمایش مورفی، داستان ترسناک آمریکایی کار می‌کنند، در صورتی که از عبور از خطوط اعتصاب WGA خودداری کنند، «در مورفی لند گلوله سیاه خواهند شد». سخنگوی مورفی در آن زمان این ادعاها را رد کرد. پس از نامه ارسال شده توسط وکیل مورفی، WGA جلسه ای با لیت برگزار کرد که بعداً این توییت را حذف کرد و عذرخواهی و پس گیری کرد.

به دنبال این حادثه، لیت از سمت خود به عنوان رئیس مشترک کمیته رعایت قوانین اعتصاب و کاپیتان اعتصاب کنار رفت. این حرکت باعث ناراحتی برخی از کاپیتان های اعتصابی شد که به دنبال توضیحی برای حذف لیت بودند.

با وجود اختلافات داخلی در WGA، انجمن همچنان متعهد به اعتصاب پخش برنامه های مورفی و بررسی تخلفات احتمالی است. اگر مورفی قوانین اعتصاب را نقض کند، ممکن است با عواقبی مانند تعلیق، اخراج، جریمه یا انتقاد مواجه شود. WGA با تاکید بر اینکه اتحاد بین اعضای خود ضروری است، تصریح کرد: دشمن ما در این مبارزه سایر اعضا نیستند، AMPTP هستند، اگر ما علیه یکدیگر قرار بگیریم AMPTP پیروز شد.

در همین حال، مورفی پس از پایان قرارداد قبلی خود با نتفلیکس، یک قرارداد کلی جدید با دیزنی مذاکره کرد. در حالی که برخی مورفی را به عبور از خطوط اعتراض متهم می کنند، منابع نزدیک به او می گویند که او با کار به عنوان تهیه کننده، مجری برنامه و کارگردان بدون درگیر شدن در کار نوشتن، طبق قوانین بازی می کند.

بخوانید  تمرکز Alan Wake 2 روی اتمسفر و وحشت به‌جای خشونت و جامپ اسکر خواهد بود

WGA جلسه ای با کاپیتان های اعتصاب ساحل شرقی برای بحث در مورد روحیه برنامه ریزی کرده بود، اما لغو شد.

WGA و نمایندگان مورفی اظهار نظر فوری در مورد این وضعیت ارائه نکردند.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر