راهنمای کلکسیونی The Zelda: Tears Of The Kingdom بسیار ارزان‌تر از جلد شومیز آمازون است.

The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom یکی از بهترین بازی‌های سال 2023 بود. دنیای گسترده آن مملو از اسرار است – و اگر می‌خواهید همه چیزهایی را که Hyrule ارائه می‌کند تجربه کنید، می‌خواهید بازی رسمی را انتخاب کنید. . راهنمای استراتژی اشک های پادشاهی. و اگر عموماً از آمازون کتاب می‌خرید، شما قطعا می خواهید نسخه کلکسیونی جلد گالینگور را انتخاب کنید.

نسخه Collector's Edition با قیمت 27 دلار (45 دلار) در دسترس است، اما نسخه استاندارد جلد شومیز در حال حاضر 43 دلار قیمت دارد. با توجه به اینکه آمازون نسخه استاندارد را با قیمت حدود 20 دلار در زمان های مختلف سال گذشته داشت، بسیار عجیب است. چیزی که حتی عجیب تر است این است که نسخه استاندارد با MSRP 30 دلار راه اندازی شد. و با این حال قیمت نسخه استاندارد در آمازون چندین ماه است که در حال افزایش است – و این لیست 43 دلاری در واقع توسط آمازون ارسال و فروخته می شود. اما همچنان می‌توانید راهنمای نسخه استاندارد را با قیمتی عالی دریافت کنید، زیرا Target آن را با قیمت 18.79 دلار در اختیار دارد. Target همچنین نسخه کلکسیونی را با قیمت 27 دلار ارائه می دهد.

همه اینها می‌تواند تصادفی عجیب باشد، اما اگر راهنما را انتخاب نکرده‌اید و علاقه‌مند هستید، افزایش احتمالی قیمت، در صورتی که نسخه کلکسیونی از آن پیروی کند، ارزش در نظر گرفتن دارد. در عین حال، مطمئناً این امکان وجود دارد که نسخه کلکسیونر برای ماه‌ها حدود 27 دلار قیمت داشته باشد. با این حال، پایین ترین قیمت تمام دوران آن فقط یک دلار کمتر است، بنابراین احتمال “پرداخت بیش از حد” در این قیمت بسیار کم است.

اگر نسخه کلکسیونی را نمی‌خواهید، راهنمای کامل جیبی Tears of the Kingdom را در Walmart خریداری کنید. در حالی که آمازون آن را با قیمت 43 دلار دارد، یک خرده فروش شخص ثالث در Walmart آن را تنها با قیمت 19 دلار می فروشد. با این حال، دریافت جلد گالینگور با 8 دلار بیشتر بسیار وسوسه انگیز است، زیرا احتمالاً در طول سال ها بهتر می ماند و در قفسه عالی به نظر می رسد.

علاوه بر راهنمای Tears of the Kingdom، چند کتاب و بازی دیگر Zelda به فروش می رسد. معاملات قابل توجه عبارتند از: The Legend of Zelda Encyclopedia Deluxe Edition (Hardback) با قیمت 49 دلار (90 دلار) و Hyrule Historia (Hardback) با قیمت 24 دلار (40 دلار)، زیرا هر دو پر از حقایق جالب در مورد فرنچایز هستند و در حال حاضر در لیست بهترین های خود قرار دارند. قیمت. همچنین می‌توانید مجموعه جعبه مانگای The Legend of Zelda: Legendary Edition را که همراه با یک قفسه سینه گنج است را با تخفیف بیش از 50 دلار به فروش برسانید. همچنین می‌توانید مجموعه جعبه مانگای Twilight Princess را پیش‌سفارش کنید.

بخوانید  بازی ترسناک و ترسناک FLATHEAD با همکاری DreadXP منتشر شد.

در همین حال، در بخش بازی، والمارت معاملات خوبی را روی هر چهار نسخه بازی The Legend of Zelda (فیزیکی) برای سوییچ، از جمله Skyward Sword HD و Link's Awakening با قیمت هر کدام تنها 40 دلار دارد.

کتاب های هنری Legend of Zelda و جعبه های مانگا

بازی The Legend of Zelda روی نینتندو سوییچ عرضه می شود

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر