این هفته در Best Buy در بازی های محبوب PS5، Xbox و Switch تا 50% صرفه جویی کنید

آیا به دنبال این هستید که بازی های فیزیکی PS5، Xbox یا Switch را با قیمت ارزان به مجموعه خود اضافه کنید؟ بنابراین به فروش عظیمی که هم‌اکنون در Best Buy رخ می‌دهد، نگاهی بیندازید، که قیمت همه چیز را از Elden Ring تا Super Mario Maker 2 کاهش می‌دهد. کاهش قیمت‌های سخاوتمندانه‌ای را در هر سه کنسول خواهید دید، و بیشتر این معاملات احتمالا ناپدید خواهند شد. این آخر هفته. .

اگر برای پیمایش کاتالوگ به کمک نیاز دارید، ما سه لیست با بهترین معاملات PS5، بهترین معاملات Xbox و بهترین معاملات سوییچ را گردآوری کرده ایم.

بهترین معاملات بازی PS5

شاهزاده ایرانی: تاج گمشده
شاهزاده ایرانی: تاج گمشده

تعداد قابل توجهی از بازی های عالی PS5 در Best Buy به فروش می رسد. برخی از نکات برجسته عبارتند از: جزیره مرده 2 با قیمت 20 دلار (40 دلار)، مانند اژدها: ثروت بی نهایت با قیمت 40 دلار (70 دلار) و جنگ ستارگان جدی: بازمانده با قیمت 30 دلار (70 دلار). شما همچنین شاهزاده ایرانی: تاج گمشده را فقط با 30 دلار خواهید یافت و مترویدوانیا ارزش این هزینه پایین پذیرش را دارد. اگر کلکسیون های اصلی می خواهید، SpongeBob: Battle for Bikini Bottom Rehydrated Shiny Edition را با قیمت 40 دلار (150 دلار) بررسی کنید، زیرا شامل لیتوگرافی، برچسب، جوراب تنیس و مجسمه خنده دار باب اسفنجی است. همچنین تخفیف 44 درصدی آخرین بازی Vanillaware، Unicorn Overlord را از دست ندهید.


بهترین معاملات بازی ایکس باکس

شرحی ارائه نشده است

بسیاری از معاملات مشابه PS5 در Xbox نیز موجود است. این شامل Prince of Persia: The Lost Crown با قیمت 30 دلار (50 دلار)، جزیره مرده 2 با قیمت 20 دلار (40 دلار) و حلقه الدن با قیمت 40 دلار (50 دلار) است. با این حال، Gears 5 را تنها با قیمت 15.49 دلار (40 دلار) و Halo Infinite با قیمت 43 دلار (60 دلار) نیز خواهید یافت که اکنون زمان خوبی برای بررسی انحصاری های نمادین است. و اگر از بازی Assassin's Creed Shadows هیجان زده هستید، می توانید تنها با ۲۵ دلار (۵۰ دلار) به میراژ شیرجه بزنید.

بخوانید  پایان فیلمبرداری فیلم جدید بیگانه

بهترین معاملات بازی سوییچ

شرحی ارائه نشده استشرحی ارائه نشده است

معاملات بازی های نینتندو سوییچ به خوبی ایکس باکس و PS5 نیست، اما همچنان بازی های عالی با قیمت های خوب پیدا خواهید کرد. تعدادی از بازی‌های Sonic به فروش می‌رسند، Sonic Frontiers با قیمت 30 دلار (60 دلار)، Sonic Origins Plus با قیمت 25 دلار (40 دلار) و Sonic Superstars با قیمت 30 دلار (60 دلار). ما همچنین Super Mario Maker 2 را با قیمت 45 دلار (60 دلار) پیشنهاد می کنیم، زیرا نه تنها می توانید سطوح 2 بعدی خود را ایجاد کنید، بلکه به هزاران شاهکار دیگر نیز به صورت آنلاین دسترسی خواهید داشت. برای ارزش خوب، Metal Gear Solid: Master Collection با قیمت 40 دلار در دسترس است.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر