راهنمای پیش‌سفارش Final Fantasy 7 Rebirth – تا زمانی که هنوز می‌توانید پاداش‌های منحصر به فرد خرده‌فروش را دریافت کنید

تنها یک هفته تا انتشار بازی موردانتظار Final Fantasy 7 Rebirth باقی مانده است، شما برای به دست آوردن پاداش‌های انحصاری خرده‌فروشی فرصت دارید. اگر می خواهید به Midgar برگردید و می خواهید یک کلکسیون جالب با نسخه بازی خود جفت شود، باید قبل از انتشار انحصاری PS5 تصمیم بگیرید. 29 فوریه راه اندازی. آمازون پوسته کنترلر DualSense را ارائه می دهد. Best Buy کیس منحصر به فرد Steelbook را ارائه می دهد. و پیش‌سفارش‌ها در GameStop با یک کلاه کامیون‌دار ارائه می‌شوند. علاوه بر پاداش‌های انحصاری خرده‌فروش، همه پیش‌سفارش‌ها با محتوای جایزه درون بازی همراه هستند.

متأسفانه، نسخه دلوکس 100 دلاری Final Fantasy 7 Rebirth در حال حاضر در تمام خرده فروشان اصلی، از جمله Amazon، Best Buy، Walmart، Target و GameStop فروخته شده است. ما در هفته‌های اخیر شاهد چندین انبار مجدد بوده‌ایم، هرچند که به سرعت تمام می‌شوند. نسخه Deluxe شامل چندین مجموعه از جمله یک کتاب هنری و یک جعبه استیل بوک است. این همان داستان برای نسخه کالکتور انحصاری فروشگاه Square Enix است که 350 دلار قیمت دارد. یکی از موارد بسیار خوب که هنوز در دسترس است، بسته دیجیتالی Twin Pack است که FF7 Remake Intergrade و Rebirth را در یک بسته گردآوری می کند. هزینه پیش‌سفارش Twin Pack 70 دلار است، بنابراین شما اساساً FF7 Remake را رایگان دریافت می‌کنید. قیمت در هنگام عرضه به 100 دلار افزایش می یابد.

جایزه پیش خرید Final Fantasy 7 Rebirth

Final Fantasy 7 Rebirth – پاداش پیش‌سفارش آمازون
Final Fantasy 7 Rebirth – پاداش پیش‌سفارش آمازون

تمام پیش‌فروش‌های Final Fantasy 7 Rebirth با دستبند زرهی Midgar Bangle Mk. II ارائه می‌شوند. همچنین اگر فایل های ذخیره Final Fantasy 7 Remake را دارید، می توانید محتوای جایزه دریافت کنید. فایل ذخیره شده شما در PS4 یا PS5 قفل Summon Materia: Leviathan را باز می کند، در حالی که فایل ذخیره DLC Intermission قفل Summon Materia: Ramuh را باز می کند.

بخوانید  معرفی سریال 1899 سریال شبیه تاریکی است؟!

پاداش های انحصاری Final Fantasy 7 Rebirth:

تحریریه مجله بازی یک گیمر