راهنمای رویدادهای جهانی Diablo 4

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

رویدادهای جهانی Diablo 4 به صورت دایره های نارنجی روشن در مینی مپ شما ظاهر می شوند (برای متمایز کردن آنها از ماموریت های اصلی و فرعی). با رسیدن به منطقه، نوع کار و نیاز ظاهر می شود. توجه داشته باشید که این برخوردها می تواند در نقشه جهان و سیاه چال ها رخ دهد. به همین ترتیب، از آنجایی که این یک بازی آنلاین است، بازیکنان تصادفی نیز ممکن است در حین کاوش ظاهر شوند.

ممکن است در حین کاوش در سیاه چال ها با رویدادهای خاصی روبرو شوید.
ممکن است در حین کاوش در سیاه چال ها با رویدادهای خاصی روبرو شوید.

اکثر رویدادهای جهانی Diablo 4 با XP، طلا، لوت های مختلف و Whispering Obols به شما پاداش می دهند، ارزی که برای مبادله قطعات تصادفی چرخ دنده استفاده می شود. در نهایت، به خاطر داشته باشید که مکانیک تسلط نیز وجود دارد. آنها را به عنوان الزامات اضافی در نظر بگیرید که پاداش های اضافی را از یک سینه سطح بالاتر اعطا می کند. به عنوان مثال، شما می توانید وظیفه داشته باشید که همه بازماندگان را زنده نگه دارید یا قبل از تمام شدن زمان، یک رویارویی را کامل کنید.

در هر صورت، در اینجا چند نمونه از رویدادهای جهانی Diablo 4 آورده شده است:

  • Cull the Wicked – احتمالاً ساده‌ترین و سرراست‌ترین آنهاست زیرا فقط باید همه دشمنان را بکشید. سپس یک miniboss ظاهر می شود و شما باید آن را بیرون بیاورید.
  • Waves of Darkness – تا حد امکان امواج دشمن را در محدوده زمانی از بین ببرید.
  • سینه نفرین شده – با یک قفسه سینه تعامل داشته باشید و باعث ایجاد هیولاهای زیادی می شود.
  • روح متعصب – یک روح آبی در اطراف حرکت می کند و شما باید دشمنان دیگر را در حالی که به دنبال محبوب خود می گردد از بین ببرید.
  • گرسنگی سیری ناپذیر – یک دیو در مرکز یک منطقه احضار شناور می شود، در حالی که سایر دشمنان به تخم ریزی ادامه می دهند. برخی از این هیولاها در بند شیطان هستند و شما باید قبل از بلعیده شدن آنها را بکشید.
  • کاروان تحت محاصره – حدود سه سازه با بازماندگان وجود دارد. شما باید دشمنان را شکست دهید تا بتوانید همه را زنده نگه دارید.
  • Hold You Ground – مشابه Caravan Under Siege اما این بار فقط یک NPC وجود دارد که باید از آن محافظت کنید.
  • آزادی – در اطراف منطقه بدوید و تعدادی از اسیران را آزاد کنید.
  • سیفون باستانی – سه ستون در اطراف خود درخششی طلایی خواهند داشت. اوباش را در شعاع خود حذف کنید تا از بین بروند.
  • ابلیسک باستانی – چهار دایره خونی اطراف ابلیسک را احاطه کرده است. باید در هر دایره بایستید تا گلیف آنها تشکیل شود.
  • Rites of Ascension – با استفاده از یک طلسم کانالی، دشمن را بکشید. سپس، دشمن باقیمانده “بلند نشده” را شکست دهید.
  • Jar of Souls – بسیاری از هیولاهای دشمن را بکشید و روح آنها را جمع آوری کنید تا به کوزه غذا بدهید. رویداد جهانی Diablo 4 در قله های شکسته معمولاً به 30 روح نیاز دارد.
  • آیین خون آلوده – در کالج نور در شمال شرقی قله های شکسته رخ می دهد. شما یک مینی باس خون آشام را می بینید که سپس به چند هیولای Fangstorm تقسیم می شود تا شما آنها را از بین ببرید. به اندازه کافی عجیب، این رویداد فقط XP و Gold را پاداش می دهد. یک سینه ظاهر نمی شود.
بخوانید  جدایی یکی از نویسندگان سریال Mass Effect از Bioware پس از 19 سال
رویداد Ancient Obelisk از شما می‌خواهد که در هر دایره خونی بایستید تا زمانی که علامت خط به ابلیسک کاملاً تشکیل شود.
رویداد Ancient Obelisk از شما می‌خواهد که در هر دایره خونی بایستید تا زمانی که علامت خط به ابلیسک کاملاً تشکیل شود.

در Diablo 4، در حین کاوش در مناطق مختلف Sanctuary، با یک جزر و مد به ظاهر بی پایان از شر مبارزه خواهید کرد. در طول مسیر، شما همچنین قادر خواهید بود در نبردهای جاری شرکت کنید. در اینجا راهنمای رویدادهای جهانی Diablo 4 ما است تا به شما در برخوردهای تصادفی کمک کند که می توانید انتظار داشته باشید با آنها روبرو شوید.

رویدادهای جهانی در دیابلو 4