جدایی یکی از نویسندگان سریال Mass Effect از Bioware پس از 19 سال

یکی از پیشکسوتان استودیو Bioware که نویسنده اصلی Mass Effect 2 و Mass Effect است. او 3 سال است که از این استودیو جدا شده است.

وی افزود: این 19 سال گذشته حداقل یک تجربه متحول کننده بوده است و این تصمیم را بسیار دشوار کرده است. درک کامل آن سخت است و می دانم که در چند سال آینده به آن فکر خواهم کرد. از همه کسانی که از همکاری با آنها لذت بردم متشکرم و برای همه در Bioware آرزوی بهترین ها را در تمام تلاش هایشان دارم. این واقعاً یک افتخار بود.”

مک والترزیکی از اعضای Bioware در لینکدین از استودیو جدا شده است. او ماجراجویی خود را در BioWare به عنوان نویسنده بازی آغاز کرد او Jade Empire را راه اندازی کرد، سپس به عنوان نویسنده اصلی Mass Effect خدمت کرد. پس از آن او فیلمنامه نویس اصلی مس افکت 2 و 3 بود.

اخیراً او مدیر خلاق Mass Effect Legendary Edition، یکی از بازی‌های موجود در Game Pass، و مدیر تولید Dragon Age: Dreadwolf بود. او درباره جدایی خود نوشت: «با یک سال جدید ماجراهای جدیدی در راه است. همانطور که برخی از شما می دانید، در پایان سال گذشته تصمیم گرفتم Bioware را ترک کنم.

لازم به ذکر است که او در دوران حضورش در Bioware، توسعه روایت Anthem را در روزهای اولیه توسعه نیز رهبری می کرد. او همچنین مدیر خلاق بازی Mass Effect Andromeda بود. دو اثری که مورد استقبال نویسندگان و منتقدان قرار نگرفت.

در سال‌های اخیر، Bioware مجبور بوده با خروج اعضای مهم دست و پنجه نرم کند. در سال 2020 کیسی هادسون و او یک نشان دارددو عضو سابق استودیو بازنشستگی خود را اعلام کردند و کریستین دالیتهیه کننده اجرایی Dragon Age: Dreadwolf سال گذشته از استودیو جدا شد.

بخوانید  Call Of Duty: Modern Warfare 3 Launch Deals - Terrific Xbox And PS5 Black Friday Bundles