راهنمای جستجوی دره دریم لایت دیزنی: راهنمای جستجوی گنج

Disney Dreamlight Valley ماموریت‌های سرگرم‌کننده زیادی دارد تا به روستاییان شما کمک کند تا در خانه جدید خود مستقر شوند. اگر قبلاً مایک و سالی را به دره خود دعوت کرده اید و با دومی به سطح دوستی 10 رسیده اید، تلاش “شکار گنج” را به دست خواهید آورد. این بخش دارای بخش‌های پیچیده‌ای است، بنابراین راهنمای ما را در زیر دنبال کنید تا همه چیزهایی که باید بدانید.

چگونه شکار رفتگر را در دره دریم لایت دیزنی تکمیل کنیم

هنگامی که با سالی به سطح 10 دوستی رسیدید، او به شما ماموریت «شکار گنج» را می‌دهد و به شما وظیفه می‌دهد که ابتدا روستاییان را برای پیوستن به شکار دعوت کنید. وقتی برای شروع آماده شدید، کاراکترهای زیر را پیدا کنید و با آنها صحبت کنید:

  • وانلوپ
  • اولاف
  • نقطه
  • دونالد (اختیاری، و او به هر حال شما را رد می کند)

وقتی همه شخصیت‌ها را برای شرکت در شکار رفتگر دعوت کردید، به خانه سالی برگردید و با او صحبت کنید تا کارها شروع شود.

اولین چیزی که از شما خواسته می شود این است که “یک تالار سلطنتی با درهای متعدد. «به محل خود تله‌پورت کنید و وارد شوید قلعه رویایی برای پیدا کردن اولاف در داخل سپس به شما خواهد گفت که به دنبال سرنخ دیگری باشید.نزدیک جادوگر طلایی. “این به مجسمه ای در بالای پله ها اشاره دارد، بنابراین به آنجا بروید یک یادداشت روی زمین پیدا کنید.

این سرنخ را در بالای پله های قلعه رویایی بیابید.
این سرنخ را در بالای پله های قلعه رویایی بیابید.

بعد از صحبت با اولاف، باید بروی.”زیر آبشار” در فلات آفتابی این به سادگی به این معنی است که شما باید وارد معادن Vitalys شوید که در آن آبشارهای Sunny Plateau واقع شده است، جایی که Stitch را در داخل آن منتظر خواهید دید.

بخوانید  با این کیت مدل Xenogears با تخفیف، نبردهای عجیب و غریب مکانیک را دوباره زنده کنید

Stitch به شما در مورد سرنخ بعدی می گوید، که شامل پرتاب شما می شود به استخر زیرزمینی آویزان شوید. این به یک نقطه ماهیگیری در مجاورت اشاره دارد، بنابراین مستقیماً به طرف دیگر مسیر صخره ای روی آب بروید، سپس کمی به سمت معدن حرکت کنید. شما به زودی باید یک دسته از چرخ دستی های معدن را ببینید. در سمت چپ آنها مسیری وجود دارد که به منطقه کوچکی منتهی می شود دایره هلو طلایی شما می توانید خط خود را برای ماهیگیری برای سرنخ بعدی انتخاب کنید.

توجه داشته باشید: از زمان نوشتن این مقاله، دایره ماهیگیری طلایی برای برخی از بازیکنان اشکال دارد. ممکن است لازم باشد خط خود را فراتر از دایره بفرستید تا ثبت شود. در برخی موارد، راه اندازی مجدد بازی نیز می تواند کمک کننده باشد.

برای سرنخ دیگری از این دایره ماهیگیری طلایی ماهی بگیرید.
برای سرنخ دیگری از این دایره ماهیگیری طلایی ماهی بگیرید.

هنگامی که سرنخ بعدی را به دست آوردید، آن را به استیچ بدهید که به شما می گوید سرنخ بعدی از شما می خواهد که معما را حل کنید. “امیدوارم وقتی از Chez _____ بازدید می کنید سبزیجات شما بر پایه ساقه نباشند.” پاسخ این است که قافیه را تمام کنید، متوجه شوید که معما از شما می خواهد که بازدید کنید در Rémyپس ادامه دهید

در داخل Chez Rémy، Vanellope را خواهید دید که منتظر شماست. او به شما خواهد گفت که سرنخ بعدی از شما می خواهد “سرنخ نهایی را با میوه های آفتابی که ساعت را نیرو می دهند بجوشانید.” برای تکمیل این هدف، به گلدان داخل Chez Rémy و نت را در شیشه کنار لیمو قرار دهید. این را بپزید تا ایجاد شود شاخص نهایی رمزگشایی شده. آن را به وانلوپ نشان دهید، که سپس به شما می‌گوید آن را به سالی برگردانید.

بخوانید  مریل استریپ در فصل 4 سریال Only Murders in the Building بازمی گردد
صفحه سرنخ را با یک لیمو ترکیب کنید تا سرنخ رمزگشایی نهایی را به دست آورید.صفحه سرنخ را با یک لیمو ترکیب کنید تا سرنخ رمزگشایی نهایی را به دست آورید.
صفحه سرنخ را با یک لیمو ترکیب کنید تا سرنخ رمزگشایی نهایی را به دست آورید.

برو با سولی صحبت کن بعد وانلوپه رو پیدا کن. او به شما خواهد گفت که با استیچ برای ساختن مجسمه ای برای سالی همکاری کرده است. با این حال، او برای ساختن آن به چند ماده نیاز دارد، بنابراین آنها را جمع آوری کنید:

  • گل های بنفش
  • بلوبری
  • تخم مرغ آب پز

شما می توانید هر گل بنفش را از دره انتخاب کنید. در هر بیوم یک نوع گل بنفش وجود دارد، به جز Frosted Heights و Sunlit Plateau، بنابراین برای جمع آوری به اندازه کافی آنها نباید مشکل زیادی داشته باشید. سپس، مقداری زغال اخته از زغال اخته ها بردارید، سپس دو تخم مرغ را با استفاده از یک تخم مرغ هر بار به سختی بجوشانید.

تمام مواد را به Stitch بیاورید، سپس مجسمه Sulley را در هر نقطه از دره خود قرار دهید. سپس می توانید برای آخرین بار با Sulley صحبت کنید تا آخرین تلاش او را تکمیل کنید و برای تلاش های خود جوایز سرگرم کننده ای دریافت کنید.

اگر در مورد چیز دیگری در دره دریم لایت دیزنی به کمک نیاز دارید، حتماً مرکز راهنمای جامع ما را بررسی کنید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر