ده نکته آموزشی که قبل از راه اندازی Palworld باید بدانید


در این مقاله به بررسی 10 نکته آموزشی قبل از شروع بازی Palworld می پردازیم.

کمتر از یک هفته از انتشار بازی Palworld در سبک مجموعه بقا و هیولا می گذرد و در مدت کوتاهی این بازی توانست نظر بسیاری را به خود جلب کند و کاربران زیادی مجذوب آن شدند. مانند بسیاری از بازی‌های سبک بقا، برخی از عناصر این بازی می‌توانند گمراه‌کننده باشند. به همین دلیل در این مقاله قصد داریم ده نکته آموزشی برای راه اندازی Palworld را با شما در میان بگذاریم.

بازیابی مواد اولیه

بسیاری از گیم پلی Palworld ساده است: جمع آوری مواد خام و استفاده از آنها برای ایجاد یک محصول. پس از باز کردن قفل اولین نقطه سفر سریع، شروع به راه رفتن کنید و قطعات چوب، سنگ و پالادیوم را جمع آوری کنید. این سه ابزار به شما این امکان را می دهند که ساختارهای اساسی ایستگاه ساختمانی، گنجینه ها و حوزه های دوستان را بسازید. علاوه بر جمع آوری آنها از روی زمین، می توانید چوب درختان را برش دهید و سنگ و پالادیوم را نیز می توان استخراج کرد.

پایگاه خود را تشکیل دهید

اگرچه پایه یکی از عناصر اصلی Palworld است، اما زیاد نگران پایگاه خود نباشید. چون می توانید نقطه مکان آن را تغییر دهید و در شروع کار احتمالاً اولین پایگاه شما نزدیک است پال باکس خواهد بود. با Pellbox می توانید مراحلی را که باید برای ارتقا پایگاه خود دنبال کنید را مشاهده کنید. شما می توانید اقلام مهمی را که جمع آوری کرده اید و نمی خواهید گم کنید در یک جعبه چوبی ذخیره کنید. علاوه بر این، پس از مدتی امکان قرار دادن معادن سنگ و نقاط کنده برداری در پایه وجود خواهد داشت. بنابراین جمع آوری مواد اولیه موقت ضروری است.

تصویری از یک پایگاه در بازی Palworld

بقای روزانه را در اولویت قرار دهید

مانند سایر آثار سبک بقا، وقتی در بازی Palworld بمیرید، تمام منابع خود را از دست خواهید داد. پس ابتدا روی حفظ شخصیت خود تمرکز کنید. به نوار گرسنگی خود توجه کنید و منابع غذایی را ذخیره کنید. شما می توانید انواع توت ها را بخورید. اما با کمی خلاقیت می توان دوستان را کشت و سپس از غذاهای مختلف مانند چیکی پی کبابی و کباب بره لذت برد. همچنین خطر یخ زدگی در این بازی به خصوص در شب وجود دارد، پس حتماً آتش روشن کنید. البته شعله های آتش نیز کشنده است. خیلی مراقب باش!

بخوانید  فروش بلک فرایدی Fanatical تخفیف های بزرگی را برای بازی های Resident Evil 4، Starfield و دیگر بازی های بزرگ ارائه می دهد

خواب را فراموش نکن

برای زنده ماندن شب اول بهتر است در Palworld بخوابید. البته برای این کار به خانه و تخت نیاز دارید. زیرا تخت را نمی توان در محیط باز قرار داد. شما همچنین می توانید خانه و مکان خود را شخصی سازی کنید، به عنوان مثال با ایجاد گنج و تخت برای دوستان خود. البته، می توانید بیدار بمانید و به کاوش ادامه دهید تا پل های بیشتری برای ارتش خود جمع آوری کنید. در این مورد، فراموش نکنید که یک مشعل برای روشن شدن و گرم کردن شخصیت خود بسازید. البته پل های مختلفی در شب و روز ظاهر می شوند; بنابراین بیدار ماندن مزایای خود را دارد.

عرشه های مختلف را جمع آوری کنید

اگر از طرفداران سری پوکمون هستید، احتمالاً می دانید که انواع مختلف حیوانات مانند آب، آتش و یخ مهم هستند. در Palworld هم همینطور است. اگر چه شما XP زیادی از جمع آوری ده دک اول خود از یک گونه دریافت خواهید کرد، بهتر است در مورد گونه های مختلف تحقیق کنید. زیرا هر عرشه ویژگی های خاص خود را دارد و می توانید از آنها در کمپ خود استفاده کنید.

برای جمع آوری Pals، به Pal Sphere نیاز دارید. شما می توانید با پیشروی در محیط های بازی، این کره ها را بسازید یا از روی زمین جمع آوری کنید.بعضی از دوستان می توانند آیتم هایی را از زمین به گنجینه های شما حمل کنند و برخی دیگر می توانند سنگ و پالادیوم را جمع آوری کنند. یکی از بهترین دک ها برای مبتدیان Cattiva است. زیرا این نوع توانایی استخراج، جابجایی محصولات، برداشت توت ها و اقلام صنایع دستی به شما کمک می کند.

بخوانید  NZXT جدیدترین کیس جریان H7 و مدیریت ساده فن را نشان می دهد

گونه Cattiva در بازی Palworld

گروه پل خود را ایجاد کنید

پس از جمع آوری این موجودات بامزه، می توانید یک گروه تشکیل دهید و از آنها استفاده کنید. هر عرشه دارای ویژگی‌ها، مهارت‌ها و امتیازات ویژه‌ای است. غیرفعال ها سه سطح دارند و می توانند مثبت یا منفی باشند و احتمال تاثیر آنها کم یا زیاد است. امتیازها همیشه مختص مبارزه نیستند و می توانند مزایایی خارج از مبارزه را نیز فراهم کنند. مهارت ها را می توان با استفاده از میوه های مهارتی سفارشی کرد. به یاد داشته باشید که پل های کمیاب یا براق و گونه های بزرگتر آنها پرهای خاصی دارند. بنابراین آنها بیشتر ارائه می دهند.

از پل ها در نبردها استفاده کنید

در هر مبارزه امکان استفاده از یک پل وجود دارد و آنها با مهارت های خود به دشمنان ضربه می زنند. برخی از دوستان امتیازات مشارکت غیرفعال را دریافت می کنند که برخی از ویژگی های شما را بهبود می بخشد و برخی دیگر مهارت های قابل کنترلی دارند. به عنوان مثال، Warsect دارای یک غیرفعال است که دفاع را بهبود می بخشد و حملات آتش را اضافه می کند، در حالی که Gobfin یک مهارت حمله قابل کنترل دارد. همانطور که گفته شد، هر پل دارای آیتم های خاصی است که مبارزه را آسان تر می کند. به عنوان مثال، آتش بر علف، چمن بر زمین و زمین بر برق. پس بهتر است از دک های مختلف در مبارزات مختلف استفاده کنید.

درخشان ترین را از دست ندهید

اگر چیزی در دنیای بازی می‌درخشد و می‌درخشد، سراغ آن بروید. گاهی اوقات مجسمه سبز رنگی را بر روی یک پایه خواهید یافت که آنها Lifmunk Effigies نامیده می شوند و شانس گرفتن عرشه را افزایش می دهند. اشیاء درخشان روی زمین نیز به طور کلی مفید هستند. به عنوان مثال، میوه های مهارتی که می توانید از آنها برای آموزش مهارت های ویژه به دک های خود استفاده کنید.

بخوانید  تاریخ رویداد جدید Xbox اعلام شد. تایید حضور ایندیانا جونز

تصویری از یک تخم مرغ در بازی Palworld

تخم‌ها یکی دیگر از مواردی است که در بازی کار می‌کند، با قرار دادن این تخم‌ها در دستگاه‌های جوجه کشی، عرشه‌های جدیدی را کشف خواهید کرد. برخی از این پل ها را نمی توان در نواحی اطراف این تخم مرغ یافت. بنابراین شما پل های جدیدی خواهید داشت.

ویژگی های خود را بهبود بخشید

هر بار که کاراکتر خود را ارتقا می دهید، امتیازهایی به دست می آورید که با آن می توانید شخصیت خود را در زمینه های مختلف از جمله نوار سلامتی، استقامت، حمله، سرعت کار و حمل وزن ارتقا دهید. اگر می خواهید در مراحل اولیه با پل های مختلف مبارزه کنید، ارتقاء نوار سلامتی خود ممکن است بهترین گزینه باشد. البته، بهبود استقامت شما نیز گزینه خوبی است. زیرا در این صورت می توانید مدت بیشتری شنا کنید یا از قله های بلندتر صعود کنید و در نتیجه به مکان هایی برسید که قبلاً نمی توانستید به آنها برسید.

شخصیت های بازی Palworld در حال کاوش در دنیای این بازی هستند

کاوش

Palworld دنیای بزرگی دارد که شامل سیاه چال‌ها، رئیس‌های جهان، برج‌ها، گنج‌ها، بازرگانان و تخم‌مرغ‌های مختلف است. مهمتر از آن، با کاوش در مکان‌های مختلف، با پل‌ها و شخصیت‌های مختلفی روبرو می‌شوید که به شما کمک می‌کنند. سیاه چال ها حاوی مواد خام، پل ها و باس ها هستند. رؤسای جهان دارای مواد خام کمیاب و زیرگونه های پل هستند. برج ها شامل چالش ها، منابع و نقاط سفر سریع هستند. تاجران – و در برخی موارد دلالان – کالاها و پل ها را می فروشند. در نهایت کمپ های دشمن در محیط بازی پراکنده شده اند که می توانید با حمله به آنها آنها را غارت کنید و اگر پلی را زندانی کرده اند می توانید آن پل را آزاد کنید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر