دسته فرعی منشوری جدید Destiny 2: Final Shape، نور و تاریکی را برای اولین بار در هم می آمیزد.

Destiny 2: The Final Shape شما را وارد نبردی می‌کند که در آن تمام واقعیت در خطر است، اما نگهبان شما در حال به دست آوردن یک زیرکلاس جدید قدرتمند در جنگ شما علیه شاهدان است. در حالی که زیر کلاس های قبلی Destiny 2 مبتنی بر Light یا Dark بودند، مجموعه مهارت های جدید Prismatic ترکیبی مرگبار از این قدرت ها است. با انتشار تاریکی درون مسافر توسط Witness، شما می توانید پس از وارد کردن آسیب نور و تاریکی کافی به دشمنان، وارد حالت جدیدی به نام Transcendence شوید.

شما می توانید با مشاهده یک متر جدید در زیر نوار Super خود این موضوع را ردیابی کنید، و هنگامی که هر دو طرف پر شدند، سطح قدرت جدیدی برای استفاده به دست خواهید آورد. به عنوان یک متعالی، شما نارنجک جدیدی بدست می آورید که از انرژی های هر دو گروه فرعی به وجود آمده است. شکارچیان از سنتز خورشیدی و ایستایی سود می برند، تایتان ها می توانند هم از توانایی های انرژی قوس و هم از انرژی رشته ای استفاده کنند، و جنگجوها می توانند انرژی سکون و خالی را با هم ترکیب کنند. علاوه بر این، انرژی نارنجک و غوغا بلافاصله پس از پخش شدن Transcendence شارژ می‌شوند و آسیب‌های بیشتری برای سرهم‌آوری وجود خواهد داشت.

در حال پخش: Destiny 2: The Final Form | تریلر رسمی گیم پلی

“ما Prismatic را به عنوان این زیر کلاس پیشرفته می بینیم که در آن گزینه های ساخت بیشتری دارید، ترکیبات بالقوه بیشتری دارید، قطعات بیشتری نسبت به حالت عادی دریافت می کنید، و شیارهای بیشتری برای قرار دادن آنها نسبت به حالت عادی دارید.” از ویژگی های گیم پلی در طول پیش نمایش توسعه دهنده Destiny 2: The Final Shape.

بخوانید  سریال آمستردام خوبه یا نه؟ + ارائه ویدئو
Warlocks وقتی به Transcendence رسید می تواند میدان جنگ را قفل کند.
Warlocks وقتی به Transcendence رسید می تواند میدان جنگ را قفل کند.

آلبوم عکس

Bungie برخی از ترکیب‌های ممکن را برای سازندگان Primsatic به نمایش گذاشت، توانایی‌های کنترل جمعیت فوق‌العاده قدرتمند و همچنین مهارت‌های منحصربه‌فرد هر زیر کلاس را به نمایش گذاشت. به عنوان مثال، Titan Guardians می‌تواند یک تیم کامل از دشمنان را با اثر Jolt زیرکلاس Arc فلج کند و این حمله را با پره‌های Strand دنبال کند و عملاً دشمنان را از وجود خود دور کند. یا، Warlocks می‌تواند یک منطقه را با برجک Bleak Watcher خود قفل کند و گروهی از Strand Threadlings را برای شکار دشمنان بفرستد، از Arcane Needle برای بیرون آوردن دشمنان بیشتر استفاده کند، و انرژی را از نارنجک جمع‌آوری کند و یک حلقه مبارزه قدرتمند ایجاد کند.

به نظر می‌رسد که زیرکلاس جدید Prismatic و قابلیت Transcendence ارتقاء‌های لازم برای Guardians هستند، زیرا چندین ماه است که Witness یک گروه دشمن جدید به نام The Dread را معرفی کرده است تا بازیکنانی که او را در Traveler دنبال می‌کنند به وحشت بیاندازد. این دشمنان ترکیبی از مزاحمت های هوایی، نیروگاه های آکروباتیک و جادوگران تاریکی در کنار Tormentors معرفی شده در Lightfall در سال گذشته هستند و بازیکنان اگر امیدوارند در مقابل آنها شانسی داشته باشند، باید به سرعت بر مهارت های جدید خود مسلط شوند.

Destiny 2: The Final Shape در 4 ژوئن برای PC، PS5، PS4، Xbox Series X|S و Xbox One عرضه می‌شود، اما در حال حاضر، دوره جدیدی از محتوای داستانی شروع شده است. چیزهای زیادی در چند هفته آینده در Into the Light وجود دارد، از جمله بازگشت ماموریت های عجیب و غریب، حالت Raid Boss Rush و نقشه های جدید PvP.

بخوانید  نقد سریال مشاجره (Beef) | سریالی برای هواداران بوجک هورسمن!

تحریریه مجله بازی یک گیمر