در تریلر تاریخ انتشار جدید Apex Legends: Season 17 توانایی های بالستیک خود را به نمایش بگذارید.

شرکت Respawn با انتشار تریلر جدیدی از بازی Apex Legendsتاریخ شروع فصل 17 و مهارت های قهرمان جدید آن به نام بالستیک نشان می دهد.

دیگر محتوای بازی جدید فصل 17 Apex Legends شامل نقشه لبه دنیا به روز رسانی، چالش ها تسلط بر سلاحمحدوده شلیک و ارتقاء پیشرفته تر بازی رتبه بندی شده شرق. طبق معمول هر فصل جدید، یک بسته نبرد Premium جدید نیز منتشر خواهد شد که شامل جوایز مختلف از جمله پوسته می شود. معرف این برای اسلحه ها و پوست های افسانه ای برای مبارزان خواهد بود.

نظر شما در مورد آخرین اخبار بازی Apex Legends چیست؟ آن را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

دانلود فیلم آپارات

بالستیک، با نام واقعی آگوست مونتگومری برینکمن، یک افسانه توهین آمیز است افسانه حمله و مبتنی بر تریلر، می تواند گلوله های قدرتمند و ویژه ای را برای آسیب های ویرانگر در اسلحه قرار دهد. همچنین به نظر می رسد که یک شارژر داشتن یک خودکار که احتمالاً تعداد بی نهایت گلوله را بدون نیاز به بارگذاری مجدد ارسال می کند. طبق گفته Respawn، جزئیات کیت مبارزه بالستیک در هفته‌های آینده فاش خواهد شد و نسخه نمایشی گیم‌پلی فصل 19 نیز برای 11 می در نظر گرفته شده است..

Respawn Entertainment در تریلر جدید بازی Battle Royale Apex Legends پخش شد، توانایی های قهرمان جدید فصل بعد، بالستیک را به نمایش گذاشت. همچنین در پایان این تریلر اعلام شد که فصل هفدهم بازی در تاریخ 19 می (9 اردیبهشت) سال جاری برای بازیکنان در دسترس خواهد بود..

بخوانید  17 دقیقه از گیم پلی 4K Suicide Squad: Kill Justice League Deadshot

با توجه به تریلر منتشر شده چندی پیش در مورد پیشینه Ballistic، بازیکنان او را به عنوان یک مبارز افسانه ای می شناسند که در گذشته دوستی را از دست داده و برای مدتی از خانواده خود دور شده است. در نهایت این مبارز مجبور می شود برای نجات جان پسرش به رقابت بپردازد اجلاس – همایش برای برگشتن.

تحریریه مجله بازی یک گیمر