در بازی های جدید صرفه جویی کنید و کلیدهای Steam رایگان را در فروش بهار Fanatical دریافت کنید

فروش بهاره سالانه Fanatical اکنون فعال است و به شما این فرصت را می‌دهد که برخی از بهترین بازی‌های رایانه شخصی، جدید و قدیمی را با قیمت‌های پایین انتخاب کنید، و حتی عناوین بعدی را با تخفیف پیش‌سفارش کنید. حتی می‌توانید هدایای اضافی مانند بازی‌های رایگان جایزه و کدهای تبلیغاتی را تا زمانی که فروش برای دو هفته آینده ادامه دارد، برنده شوید.

بسیاری از نسخه های اخیر در فروش بهار Fanatical گنجانده شده اند، از جمله Balatro با قیمت 13 دلار (13 دلار بود.15Like a Dragon Gaiden: Infinite Wealth برای 61 (70 دلار) و Tekken 8 با قیمت 59 دلار (70 دلار) بود. همچنین می‌توانید بازی‌های محبوبی مانند Rimworld را با قیمت 25 دلار (50 دلار) یا در بسته‌ای که شامل تمام الحاقات Rimworld است با قیمت 88 دلار (100 دلار) خریداری کنید.

هزاران بازی کپکام نیز در طول فروش تخفیف داده می‌شوند، از جمله بازسازی Resident Evil 4، Monster Hunter Rise + Sunbreak Definitive Edition و Street Fighter 6. همچنین زمان خوبی برای گرفتن Dragon's Dogma: Dark Arisen در صورت تمایل است. تا قبل از انتشار Dragon's Dogma 2 در اواخر این ماه، اکشن RPG کلاسیک را تجربه کنید. اگر صحبت از Dragon's Dogma 2 شد، پیش‌سفارش‌های دنباله آتی به 57.39 دلار (از 70 دلار) در طول فروش کاهش یافته است. همچنین می‌توانید در پیش‌سفارش‌های تعدادی از نسخه‌های پیش‌بینی‌شده رایانه‌های شخصی مانند Shin Megami Tensei V: Vengeance، Elden Ring: Shadow of the Erdtree و موارد دیگر صرفه‌جویی کنید.

The Fanatical Spring Sale با صدها معامله دیگر در مجموعه‌های چند بازی مانند مجموعه جنگ ستارگان، بازی‌های مستقل مانند Cult of the Lamb و Dredge و بسیاری موارد دیگر مملو است. لیست زیر را برای برخی از موارد دلخواه ما بررسی کنید، و حتماً هر روز به Fanatical مراجعه کنید تا فروش‌های جدید فلش با زمان محدود را مشاهده کنید که هر روز تغییر می‌کنند.

بخوانید  بازسازی Resident Evil 4 برای PlayStation VR2 تایید شد

به عنوان بخشی از فروش، Fanatical یک تبلیغ ویژه ارائه می دهد که یک را اضافه می کند هر بار که 12 دلار یا بیشتر را برای یک سفارش خرج می کنید، بازی جایزه رایگان. انتخاب بازی های رایگان شامل The Enchanted Cave 2، Grip: Combat Racing، Creepy Tale، Hero of the Kingdom 2 و Necrosmith است. شما همچنین می توانید با انتخاب یک بازی رمز و راز یا دریافت کد تبلیغاتی تاس بیندازید. تمام کلیدهای بازی خریداری شده در حین فروش در فروشگاه Steam یا Epic Games خریداری شده اند.

رویداد فروش بهاره Fanatical تا 18 مارس ادامه دارد. ممکن است برخی از پیشنهادها در کل دوره فروش در دسترس نباشند.

افشا: هر دو Fanatical و GameSpot متعلق به Fandom هستند.

پیشنهادات فروش بهار متعصب 2024

تحریریه مجله بازی یک گیمر