در مجموعه جعبه مانگای خیره کننده Battle Angel Alita Deluxe صرفه جویی زیادی کنید

اگر می‌خواهید کتابخانه مانگا شخصی‌تان را با مجموعه‌ای از ماجراجویی‌های سایبرپانک شیک و خشن به‌روزرسانی کنید، به این مجموعه جعبه‌ای Battle Angel Alita نگاه نکنید. این مجموعه شش کتابی از مانگای افسانه‌ای یوکیتو کیشیرو که در قالبی لوکس تجدید چاپ شده است، دارای بیش از 2000 صفحه داستان سرایی زیبا و بی‌رحمانه است و دارای موارد اضافی زیادی است. آمازون جعبه‌های Battle Angel Alita را تنها با قیمت 103 دلار به فروش می‌رساند که از 180 دلار کاهش یافته است.

مجموعه اصلی مانگا شامل پنج جلد است که در قالبی بزرگ ارائه شده است. مشابه نسخه لوکس Berserk، این به شما این امکان را می‌دهد که واقعاً در هنر فوق‌العاده غوطه‌ور شوید و حتی بیشتر از مانگا قدردانی کنید. این نسخه همچنین شامل چندین مورد اضافی است، مانند مجموعه‌ای از داستان‌های کوتاه که اخیراً منتشر شده است، برای اولین بار در یک جلد اختصاصی به انگلیسی ترجمه شده است، سه کارت هنری (دو کارت با لهجه‌های زیبای فویل نقره‌ای)، چندین مصاحبه با کیشیرو و یک نسخه جایگزین. پایان سری اصلی

این حیاط که در مستعمره غیرقانونی اسکرپیارد، بسیار پایین‌تر از شهر فضایی اسرارآمیز Zalem قرار دارد، جایی است که دکتر سایبری شرم‌زده دایسوکه ایدو سر جداشده یک سایبورگ زن را کشف می‌کند که تمام خاطراتش را از دست داده است. این جنگجو پس از ترمیم و داشتن بدنی قدرتمند، نام آلیتا را برگزید، زیرا با دشمنان خطرناک سایبرنتیکی روبرو می شود تا خاطرات خود را بازیابی کند. آلیتا به هنرهای رزمی Panzer Kunst تسلط دارد و از مهارت های خود برای تبدیل شدن به یک مزدور شکارچی-قاتل برای کمک به نیازمندان استفاده می کند.

بخوانید  آنچه از به روز رسانی Xbox Business آموختیم
Battle Angel Alita Deluxe Edition
Battle Angel Alita Deluxe Edition

اقتباس از فرشته نبرد آلیتا برای فیلم، پروژه ای پرشور جیمز کامرون، کارگردان فیلم های پرفروشی مانند ترمیناتور 2، دروغ های واقعی، تایتانیک و فیلم های آواتار بود. در حالی که کامرون ده‌ها سال تلاش کرد تا پروژه را از سر بگذراند، این رابرت رودریگز است که در نهایت یک اقتباس از فیلم بلند را کارگردانی می‌کند و کامرون به عنوان تهیه‌کننده و نویسنده همکاری می‌کند. این اقتباس در سال 2019 با عنوان Alita: Battle Angel منتشر شد. این در واقع یک اقتباس بسیار چشمگیر با بازی رز سالازار است. قطعا ارزش بررسی را به عنوان یک قطعه همراه برای مانگای محبوب دارد.

اگر علاقه مند هستید، می توانید یک کپی بلوری 4K از فیلم آمازون تنها با 14 دلار تهیه کنید و پس از پایان تماشای فیلم، مجموعه ای از محتوای اضافی را بررسی کنید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر