در اینجا دو کارت جدید از توسعه Magic: The Gathering Murders At Karlov Manor آورده شده است


Magic: The Gathering اولین مجموعه استاندارد 2024، Murders at Karlov Mansion، به سرعت در حال نزدیک شدن است. بسط با موضوع معمای قتل بر روی یک سری قتل های مرموز و کارآگاهی که وظیفه حل آنها را بر عهده دارد تمرکز می کند و شامل مکانیک های جدید و قدیمی است که حول هنر تحقیق متمرکز شده اند.

ما دو کارت پیش‌نمایش انحصاری را دریافت کردیم که شامل موجوداتی از مجموعه آینده است، که شامل ساختی با قابلیت خروج از قبرستان و همچنین انسانی است که می‌تواند مجموعه کاملی از موجودات کوچک را به یک KO با یک ضربه تبدیل کند. هر دو پیش‌نمایش شامل هنر استاندارد و هنر جایگزین فایل است.

ابتدا بیایید نگاهی بیندازیم ردیابی مغناطیسی!

شرحی ارائه نشده است
  • Snuffler مغناطیسی (موجود مصنوعی)
    • نادر بودن: غیر معمول
    • رنگ: بی رنگ
    • 4 قدرت/4 چقرمگی ساختاری که پنج مانا عمومی برای ریختن هزینه دارد.
    • توانایی 1: هنگامی که مغناطیسی اسنافلر وارد میدان نبرد می شود، کارت تجهیزات مورد نظر را از قبرستان خود متصل به مغناطیسی به میدان نبرد برگردانید.
    • توانایی 2: هر بار که یک مصنوع را قربانی می کنید، یک شمارنده +1/+1 روی Magnetic Snuffler قرار دهید.

دک‌های دنده اکنون بهترین دوست جدیدی در Magnetic Snuffler دارند، زیرا هر کارت چرخ دنده‌ای را می‌توان به سادگی با انداختن این موجود به بازی بازگرداند. آن را با یک کارت افکت “چشمک زدن” مانند جفت کنید کمد جادوگر یا دایره انتقال از راه دور، و ناگهان Snuffler تبدیل به یک دستگاه بازسازی تجهیزات می شود. تصور کنید که لبخند از روی صورت حریف پاک می شود که اخیراً حذف شده است. چکش کلوسوس بلافاصله به بازی باز می گردد

بخوانید  بهترین هدست های بازی هفته

اگر ترجیح می‌دهید نشانه‌های مصنوع مانند سرنخ‌ها، غذا و گنج را بسازید و از آن استفاده کنید، اسنافی قدیمی همیشه پشت شماست، زیرا با هر مصنوع قربانی رشد می‌کند. توجه داشته باشید که این امر در مورد هر مصنوع قربانی شده نیز صدق می کند. برای مثال، اگر چهار گنج را برای به دست آوردن مانا برای فعال کردن یک اشاره و یک غذا کشف کنید، زیرا استفاده از هر شش نشانه نیاز به از خود گذشتگی دارد، شش شمارنده +1/+1 روی Snuffler با چهار مانا از گنجینه‌ها، کارت اضافی از سرنخ، و هر سه از غذا جان گرفتند. Snuffler می تواند به سرعت در عرشه سمت راست قوی شود.

کارت دوم ما این است دلنی، Streetwise Lookout!

شرحی ارائه نشده است
  • دلنی، Streetwise Lookout (موجود افسانه ای)
    • نادری: اسطوره ای
    • رنگ سفید
    • 2 قدرت / 2 سختی انسان پیشاهنگ که دو مانا عمومی و یک مانا سفید برای ریخته گری هزینه دارد.
    • توانایی 1: موجوداتی که با قدرت 2 یا کمتر کنترل می کنید نمی توانند توسط موجوداتی با قدرت 3 یا بیشتر مسدود شوند.
    • توانایی 2: اگر توانایی موجودی که با قدرت 2 یا کمتر کنترل می‌کنید، باعث ایجاد زمان اضافی شود.

Weenie عرشه ها شادی می کنند! دلنی قهرمان موجودات کوچک است، زیرا آنها می توانند بدن بزرگ روی تخته حریف را برای ارتش 1/1 به سادگی با حضور در تخته بی ضرر کنند. با توانایی White برای ایجاد آسان توکن های 1/1 Soldier…Myrel، Argive Shieldما به دنبال راه شما هستیم: دلنی می‌تواند خیلی سریع به یک عنصر اصلی در عرشه موجودات سفید تبدیل شود.

بخوانید  فیلمی بر اساس بازی Until Dawn در حال ساخت است

این توانایی دوم نیز کم اهمیت نیست، زیرا تعداد شگفت انگیزی از موجودات کوچک با توانایی های بسیار قدرتمند وجود دارد. دو کارت با اسپر سنتینل یا فلش دو موجود با نگهبان فلیدار یک ارزش باورنکردنی است، و این قبل از اینکه به رنگ های بالقوه و جفت شدن با آنها بپردازیم هنرمند خون یا راگاوان چابک دزد. تطبیق پذیری دلنی با موجودات کوچکتر به آنها این پتانسیل را می دهد که از پرش در قالب های متعدد MTG تأثیر فوری داشته باشند.

اوایل این هفته، Wizards Of The Coast کارت‌های جدید بیشتری از Murders At Karlov Manor را معرفی کرد که شامل پیش‌نمایش مکانیک‌های جدید، بازگشت چند شخصیت از هواپیمای راونیکا و موارد دیگر بود. هر آنچه در طول این ارائه فاش شد را می توانید در گالری زیر مشاهده کنید.

شرحی ارائه نشده استشرحی ارائه نشده است

آلبوم عکس

Murders At Karlov Manor در تاریخ 9 فوریه در فروشگاه‌های بازی محلی و فروشگاه‌های بزرگ عرضه می‌شود و اولین نفری خواهد بود که از قالب جدید Play Booster استفاده می‌کند. پیش‌نمایش‌های بیشتری در اینترنت از هم‌اکنون تا زمان راه‌اندازی انتظار می‌رود، و فروشگاه‌های بازی محلی میزبان مسابقات پیش‌نمایش از ۲ تا ۸ فوریه خواهند بود.

تحریریه مجله بازی یک گیمر