خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل، قیمت سی پی ارزان‌وفوری – ایران موجو | 1gamer

در سایت تاپ جم شاپ امکان خرید سیپی، یوسی، جم بازی و همچنین آگهی اکانت وجود دارد. شما کاربران گرامی می توانید با مطالعه قوانین و مقررات سایت اقدام به فعالیت نمایید. تمامی خریدهای درون برنامه ای در سایت گیم بازی به صورت پرداخت امن است و در صورت بروز مشکل، تیم پشتیبان 24 ساعته و 7 روز هفته آماده ارائه خدمات می باشد. بازی کالاف دیوتی موبایل طراحی واقع گرایانه سه بعدی دارد و با داشتن محیط‌های متنوع، امکان استفاده از انواع سلاح‌ها و داشتن انیمیشن‌های جذاب و متنوع توجه علاقه‌مندان به بازی‌ای تفنگی را به خود جلب می‌کنند.

  • دو تیم ۵ نفره رو‌به‌روی هم قرار می‌گیرند و تا آخرین قطره خون باهم می‌جنگند.
  • یکی از دوراهی‌های سخت گیمرها انتخاب میان بازی کال آو دیوتی موبایل و پابجی است.
  • پرک‌ها توانایی‌های ویژه‌ای هستند که شما می‌توانید به کاراکتر خود اضافه کنید.
  • تفاوت بخش پولی و رایگان در این است که در بتل پس رایگان از 100 بخش تنها به تعداد کمی از آن‌ها دسترسی داریم و بتل پس پولی هم تنها برای افرادی که اکانت پریمیوم را دارند در دسترس است و با خرید سی پی می‌توانند وارد این بخش شوند و بازی کنند.
  • ویژگی هایی همچون تحویل فوری و قیمت ارزان باعث شده تا موجو شاپ به برترین سایت معتبر خرید سی پی کالاف دیوتی ، از نظر مشتریان تبدیل شود.

زیرا برخلاف بازی های دیگر شما از ابتدا می‌توانید سلاح و شخصیت محبوب خود را انتخاب نموده و در طول بازی به ارتقای آنها بپردازید. گیمرهای کالاف برای تجربه مسابقات هیجان انگیز نیاز به ارتقا تجهیزات، اسلحه‌ها و لباس‌های خود خواهند داشت. تهیه همه‌ی این آیتم‌ها و ارتقای آنها در نسخه موبایل نیازمند سی‌پی کالاف می‌باشد که یکی از دغدغه های مهم گیمرها، نحوه خرید ارز مختص این بازی یعنی CP می باشد. برای پاسخ به تمام این سوالات و آموزش خرید سی پی کالاف ادامه توضحات محصول را دنبال کنید. نظر شما درباره این بازی چیست؟ شما چه ترفند هایی را به سایر گیمرها پیشنهاد می‌کنید؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

بخوانید  دانلود پابجی موبایل PUBG Mobile 2 4.0 نصب آپدیت جدید اندروید | 1gamer

خرید بازی کال آف دیوتی موبایل کد 44723

اگر عاشق رقابت و اسکین های جدید سلاح و … میباشید،سی پی بازی کالاف دیوتی موبایلرا از همین صفحه سفارش دهید تا سلاح ها، تجهیزات، و اسکین های قویتر و زیباتری در بازی خود داشته باشید. بتل پس کالاف دیوتی موبایل قسمتی است که دارای دو بخش رایگان و غیر رایگان می باشد که جوایزی برای شما دارد! ۵۰ لول دارد که با بازی کردن لول شما بالا می رود و جوایز بیشتری می گیرید و با خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل و خرید بتل پس آیتم های غیر رایگان (قفل شده) نیز برای شما باز می شود. یا مود‌هایی مثل Domination، Search and Destroy که در آن‌ها باز هم در قالب تیم‌های ۵ نفره باید از موقعیتی خاص محافظت کرده و یا آیتمی خاص را از بین ببرید.

دسته: بازی کالاف دیوتی موبایل

خرید بتل پس کالاف و بتل پس پلاس به این دلیل اهمیت دارد چون تنها رویدادی است که علاوه بر آیتم های مختلف و کارت های بازی، روزانه تعداد مشخصی سی پی کالاف موبایل را نیز می توانید بدست بیاورید. بازی کالاف موبایل مانند هر بازی آنلاین شوتر مثل پابجی، فری فایر و … دارای فروشگاه داخل بازی بوده و طیف وسیعی از اسلحه‌ها, ایتم‌ها, باکس‌ها، رویال پس و بتل پس را ارائه می‌دهد. بتل پس (پرمیوم پس کالاف) به شما امکان شروع فصل تازه بازی با امکانات پرمیوم بازی و ماموریت‌ها و جوایز اضافی را می‌دهد.

خرید 500 CP کالاف دیوتی موبایل

شما میتوانید با استفاده از مجله خبری یک گیمر ویکتورشاپ برای خرید 80 CP کالاف دیوتی موبایل ارزان اقدام کنید. همچنین امکان خرید بتل پس کالاف موبایل نیز فراهم می‌باشد که لینک دسترسی آن نیز در بالای همین صفحه موجود است. با این که تجربه بازی Call of Duty Mobile سرگرم‌کننده است و در حالت عادی جذابیت زیادی دارد، اما این اثر یک سیستم پاداش بزرگ نیز بهره‌مند است. این سیستم با رویدادها و بتل پس همراه است که می‌تواند تجربه آن‌ها برای بسیاری از گیمرها جذاب باشد.

بخوانید  ️ دریچه کولر ️ قیمت خرید سازنده شرکت رحمتی

http://badorclothesworkshop.ir

تحریریه مجله بازی یک گیمر