خروج نویسنده اصلی ریبوت بازی Playground’s Fable


ویرایشگر راه اندازی مجدد Fable تصمیم گرفته است که Playground Games را ماه آینده ترک کند.

سرانجام پس از مدت ها انتظار برای طرفداران، Studio Playground تریلر جدیدی از ریبوت Fable منتشر کرد که در آن شاهد نمایشی الهام گرفته از داستان Jack and the Beanstalk بودیم. پس از پخش تریلر، لوکاس کولز، طراح ارشد نور، تایید کرد که نمایش در بازی روی Xbox Series X ضبط شده است.

از آن زمان تاکنون، جزئیات بیشتری در مورد روند توسعه ریبوت Fable منتشر نشده است و ویرایشگر آنا مگیل تأیید کرده است که در ماه آگوست از نقش خود در این پروژه کناره‌گیری می‌کند. او در مورد آن گفت: “من چندین سال فوق العاده را صرف نوشتن داستان های خارق العاده کرده ام. اکنون زمان چالش های جدید است.”

مگیل در سال 2021 به عنوان نویسنده اصلی ریبوت Fable به Playground Games پیوست و در سال 2022 نویسنده اصلی شد. این نویسنده به نوشتن داستان بازی های معروفی مانند Dishonored: Death of the Outsider، The Division 2 و Control کمک کرد. جالب اینجاست که مگیل در ماه فوریه گفت که از همکاری با تیم Playground در دو سال گذشته خوشحال است و به نظر نمی رسد که به این زودی ها را ترک کند.

بازی Fable برای پلتفرم های Xbox Series X Xbox Series S و PC در حال توسعه است. اگرچه تاریخ انتشار این بازی هنوز اعلام نشده است، اما گزارش های اخیر ادعا می کنند که این بازی تاریخ انتشاری دیرتر از Senua’s Saga: Hellblade 2 و Avowed دارد.

شما می توانید نظرات خود را در مورد این خبر با ما در میان بگذارید.

بخوانید  ساخت انیمیشن The Bad Guys 2 تایید شد | اعلام تاریخ اکران
تحریریه مجله بازی یک گیمر