اشاره ای به یک مکان خواندنی محبوب در پوستر جدید سریال پرسی جکسون


پوستر جدید دیزنی پلاس مجموعه Percy Jackson and the Olympians را منتشر کرد که به یکی از مکان‌های کتاب‌های او اشاره می‌کند.

در آخر اخبار سینما و تلویزیونپوستر جدیدی از سریال Percy Jackson and the Olympians منتشر شد. دیزنی پلاس به تازگی پوستری را برای پرسی جکسون به اشتراک گذاشته است که تأیید می کند که پرسی جکسون از کمپ Half-Blood، یک مرکز آموزشی برای نیمه خدایان یونانی واقع در ساحل شمالی لانگ آیلند بازدید خواهد کرد. در مورد پرچم و کلاه نیز باید گفت که این مشکل ظاهراً مربوط به اصل و نسب پرسی جکسون است که در ادامه مشاهده می کنید:

پوستر جدید سریال Percy Jackson and the Olympians

واکر اسکوبل مثل پرسی جکسون، آرین سیمحدری مانند گروور آندروود، لی ساوا جفریس در نقش آنابث چیس، لنس ردیک در نقش زئوس، توبی استیونز در نقش پوزیدون، جیسون منتزوکس، ویرجینیا کول، لین مانوئل میراندا، گلن ترمن، مگان مولالی، جی دیپلیس، تیموتی آموندسون و تیم شارپ آنها از جمله بازیگرانی هستند که در سریال های Percy Jackson و The Olympians نقش آفرینی کرده اند. برخلاف دو اقتباس سینمایی، ریک ریوردانخالق رمان های پرسی جکسون بر تولید این سریال لایو اکشن نظارت کامل دارد.

جیمز بابینکارگردان آثاری مانند The Muppets مسئولیت کارگردانی قسمت آزمایشی سریال پرسی جکسون را بر عهده دارد. جان استاینبرگ، خالق سریال Black Sails و سریال The Old Man به همراه ریوردان فیلمنامه قسمت آزمایشی سریال Percy Jackson را نوشته اند. جان استاینبرگ همچنین به عنوان مجری برنامه پرسی جکسون و المپیان که قرار است در سال 2024 در دیزنی پلاس اکران شود، ایفای نقش خواهد کرد.

بخوانید  CoD: Modern Warfare 3 و Warzone – چگونه قفل Evolvere LMG TAQ را باز کنیم

در خلاصه داستان منتشر شده آمده است، این سریال لایو اکشن داستان پسر نیمه خدایی 12 ساله ای به نام پرسی جکسون را روایت می کند که به تازگی با قدرت های ماوراء طبیعی خود کنار آمده است، اما زئوس، خدای آسمان، او را به سرقت سلاح های رعد و برق متهم می کند. . ، قوی ترین سلاح جهان. اکنون پرسی جکسون باید در سراسر آمریکا سفر کند تا دزد رعد و برق را پیدا کند تا نظم را به المپوس بازگرداند و از شروع یک جنگ جدید جلوگیری کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر