حضور MODOK در پوسترهای جدید Ant-Man and the Wasp: Quantumania

در پوستر MODOK در واقع تصویری را می بینیم که طرفداران و سایر کاربران از آن به عنوان میم فیلم استفاده می کنند و ظاهرا مارول و دیزنی می خواستند از این موضوع نهایت استفاده را ببرند. در کنار آن می توانید شخصیت های دیگری مانند آقای بروکلی که یکی از محبوب ترین شخصیت های Ant-Man and the Wasp است را ببینید: Quantumania، Coase، Gentura و دیگر شخصیت های بامزه از دنیای کوانتومی:

مارول استودیوز پوسترهای جدیدی را برای فیلم Ant-Man and the Wasp: Quantumania منتشر کرده است که شخصیت شرور MODOK را به نمایش می گذارد.

پل راد در نقش اسکات لانگ (مرد مورچه ای) اوانجلین لیلی به عنوان هوپ پیم (زنبور)، مایکل داگلاس مثل هنک پیم، میشل فایفر مثل جانت ون داین، کاترین نیوتن در نقش لنگ، جاناتان میجرز مثل کانگ فاتح، کوری استول مانند MODOK، داوود داسمالچیان در نقش وب، پارک رندال مثل جیمی وو، بیل موری مانند لرد کرایلر، کیتی اوبرایان در نقش جنتورا و ویلیام جکسون هارپر آنها در نقش Quaz جزو بازیگرانی هستند که در Ant-Man and the Wasp: Quantumania ظاهر شدند.

پوستر آقای بروکلی در Ant-Man and the Wasp: Quantumania

پوستر شخصیت وب در Ant-Man and the Wasp: Quantumania

پوستر شخصیت MODOK در Ant-Man and the Wasp: Quantumania

پیتون روزوکارگردان دو قسمت اول فیلم Ant-Man، فیلم Ant-Man and the Wasp: Quantumania را بر اساس فیلمنامه ای از جف لاونز، نویسنده و تهیه کننده سریال ریک و مورتی این کار را بر عهده داشت. لارنس همچنین مسئولیت نوشتن فیلمنامه فیلم Avengers: The Kang Dynasty را بر عهده دارد. Ant-Man and the Wasp: Quantumania تاکنون بیش از 363.6 میلیون دلار در سرتاسر جهان به دست آورده است که شامل بیش از 167.3 میلیون دلار در آمریکای شمالی و 196.3 میلیون دلار در کشورهای دیگر است.

بخوانید  برداشت های عملی Sonic Superstars - GameSpot

مدتی است که Ant-Man and the Wasp: Quantumania روی پرده های سینما اکران شده است، و با وجود اینکه نقدهای ضعیفی دریافت کرد و در هفته دوم با کاهش شدید فروش مواجه شد، در صدر جدول قرار گرفت. -دفتر ایالات متحده برای دومین هفته در یک هفته ردیف در حال حاضر در آخرین اخبار سینما و تلویزیونپوسترهای جدیدی از Ant-Man 3 منتشر شد. پوسترهای جدید Ant-Man and the Wasp: Quantumania بر شخصیت‌هایی از جهان کوانتومانیا، از جمله MODOK شرور تمرکز دارد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر