جزئیات مربوط به مشکلات برند The Day Before منتشر شد

توسعه‌دهنده نرم‌افزار تقویم The Day Before در بیانیه‌ای به Eurogamer اعلام کرد که علیه شرکت‌های بازی بقا Fntastic و MyTona برای محافظت از حقوق علامت تجاری نرم‌افزار خود اقدام قانونی کرده است. در بیانیه ای، توسعه دهنده نرم افزار گفت: “ما برای اولین بار این اپلیکیشن را با نام The Day Before در سال 2010 برای ارائه خدمات نرم افزاری تقویم از جمله شمارش تولد در بسیاری از کشورهای جهان منتشر کردیم. ما نام تجاری The Day Before را حفظ کرده ایم و نرم افزار ما قبلا دانلود شده است. بیش از 40 میلیون بار

سازندگان نرم افزار تقویم The Day Before توضیحاتی را در رابطه با شکایت خود از استودیو Fntastic به دلیل استفاده از همین نام ارائه کرده اند.

بازی The Day Before اولین اثر MMO و Doomsday از دو شرکت Fntastic و MyTona است که در چند هفته گذشته کانون انواع شایعات و جنجال‌ها بوده است. اگرچه بازی The Day Before ممکن است در زمان معرفی نظر بسیاری از گیمرها را به خود جلب کرده باشد، اما به دلیل تاخیرهای مکرر در ارائه گیم پلی، شک و تردیدهای گسترده ای را در بین طرفداران در مورد صحت خود ایجاد کرده است. ماه گذشته، سازندگان تایید کردند که انتشار بازی به دلیل مشکل برندش با تاخیر مواجه شده است و اکنون جزئیات بیشتری در مورد آن منتشر شده است.

شخصیت های بازی آخرالزمانی The Eve of Entering the Tunnel

ما از زمان ثبت مجدد این علامت تجاری در کره جنوبی در سال 2015 صاحب این امتیاز هستیم. با توجه به اینکه بازی مذکور از نام مشابهی استفاده می کند، ما برای محافظت از حقوق علامت تجاری خود اقدام خواهیم کرد. ما در حال حاضر به عنوان صاحب امتیاز این برند و حقوق آن در کره جنوبی، ایالات متحده، چین، روسیه، ویتنام، اتحادیه اروپا و ژاپن شناخته شده ایم.

بخوانید  ایزا گونزالس و یک بازیگر دیگر به فیلم جدید گای ریچی اضافه شدند

هنوز مشخص نیست که چقدر طول می کشد تا این مشکل برطرف شود، اما Fntastic قبلاً گفته بود که انتظار دارد این مشکل قبل از انتشار بازی در ماه نوامبر برطرف شود. بازی The Day Before قرار است در تاریخ 19 نوامبر 1402 (10 نوامبر 2023) بر روی پلتفرم های رایانه شخصی، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس عرضه شود.Xbox Series S منتشر خواهد شد.

می توانید نظرات خود را در مورد آخرین اخبار دنیای بازی با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.