ایزا گونزالس و یک بازیگر دیگر به فیلم جدید گای ریچی اضافه شدند


به تازگی دو بازیگر دیگر پس از قرارداد اپل به جمع بازیگران فیلم Fountain of Youth به کارگردانی گای ریچی اضافه شدند.

گای ریچی قرار است فیلم Fountain of Youth را برای اپل با بازی جان کرازینسکی و ناتالی پورتمن کارگردانی کند. اکنون در آخرین نسخه اخبار سینما و تلویزیوندو بازیگر دیگر به این فیلم اضافه شدند. ایزا گونزالس Ex Machina و The Revenant با سابقه بازی در فیلم Baby Driver و Ambulance با Domnell Gleeson و سابقه بازی در سه گانه دنباله جنگ ستارگان، دو بازیگر جدیدی هستند که به جمع بازیگران Fountain of Youth اضافه شده اند.

تفاوت چهره دومنل گلیسون در فیلم های مختلف

جزئیات بازیگری در دسترس نیست، اما انتظار می‌رود که این فیلم سومین همکاری گای ریچی با ایزا گونزالس پس از The Ministry of Ungentlemanly Warfare و یک فیلم اکشن بدون عنوان باشد. گای ریچی، کارگردان فیلم هایی چون قفل، استوک و دو بشکه دود، قاپ، هفت تیر، دو قسمت از شرلوک هلمز، آقایان و خشم انسان، قرار است فواره جوانی را کارگردانی کند.

گای ریچی به تازگی فیلم وزارت جنگ غیرقانونی را کارگردانی کرده است، این فیلم اکشن در 19 آوریل 2024 (31 آوریل 1403) اکران خواهد شد. ریچی همچنین با همکاری هنری کاویل، جیک جیلنهال و ایزا گونزالس یک فیلم اکشن بدون عنوان دیگر را کارگردانی کرد که هنوز اکران نشده است. جیمز وندربیلت نویسنده فیلم های جیغ، جیغ 6 و دو قسمت مرم قتل، نگارش فیلمنامه چشمه جوانی را بر عهده دارد.

فیلم فواره جوانی داستان خواهر و برادرهایی را دنبال می کند که با هم زندگی نمی کنند و حالا هر دو قرار است در یک سرقت جهانی شرکت کنند تا چشمه جوانی را پیدا کنند که شبیه یک افسانه است. با استفاده از دانش خود از تاریخ، آنها باید سرنخ هایی را دنبال کنند که می تواند منجر به یک ماجراجویی حماسی شود که زندگی آنها را برای همیشه تغییر خواهد داد و شاید حتی آنها را جاودانه کند.

بخوانید  انتشار تصویر بازیگر لیدی دیمیتریس بازی Resident Evil 8 در استودیو موشن کپچر
تحریریه مجله بازی یک گیمر