حضور کونامی، اسکوئر انیکس، کپکام و چند شرکت دیگر در نمایشگاه بازی توکیو 2023


با نزدیک شدن به Tokyo Game Show 2023، لیست شرکت های حاضر در این رویداد رسماً رونمایی شد.

Tokyo Game Show 2023 به طور رسمی از 21 سپتامبر (30 شهریور) تا 24 سپتامبر (2 مهر) به صورت حضوری و دیجیتال برگزار می شود. در حالی که تنها دو ماه و نیم تا برگزاری این مراسم باقی مانده است، اسامی شرکت های حاضر در این کنفرانس به صورت رسمی اعلام شده است.

در لیست شرکت های حاضر در نمایشگاه بازی توکیو امسال، می توان نام چندین ناشر و استودیو بزرگ را مشاهده کرد. در این میان شرکت‌های Konami، Square Enix، Capcom، Bandai Namco، Koi Tecmo، Sega، Atlus و Microsoft قطعا حضور خود را در این رویداد اعلام کرده‌اند. اگرچه نام پلی استیشن نیز در بین عموم به چشم می خورد، اما تنها شاهد حضور سونی در قسمت بازی های مستقل این رویداد خواهیم بود. همچنین نینتندو فقط در قسمت تجاری حضور خواهد داشت.

با این اوصاف، انتظار می رود در این رویداد شاهد انتشار آثاری از شرکت هایی مانند کونامی و اسکوئر انیکس باشیم. این احتمال وجود دارد که کونامی اطلاعات جدید یا بیشتری در مورد عناوینی مانند Silent Hill 2 Remake، Metal Gear Solid Delta: Snake Eater و Metal Gear Solid: Master Collection Vol. 1 انتشار. از سوی دیگر، اسکوئر انیکس در حال کار بر روی Final Fantasy 7 Rebirth و Kingdom Hearts جدید است. به همین دلیل باید منتظر انتشار اطلاعات بیشتری از این اثر باشیم.

سگا و آتلوس احتمالا با آثاری مانند Persona 3 Reload، Persona 5 Tactica، Metaphor: ReFanatazio، Like a Dragon Gaiden و Like a Dragon: Infinite Wealth در این رویداد حضور خواهد داشت. در این بین، کپکام ممکن است پس از انتشار Street Fighter 6 یا بسته الحاقی Resident Evil 4 Separate Ways محتوایی را فاش کند.

بخوانید  یک شهر مرموز قرون وسطایی در آفریقا سیستم شگفت انگیزی برای زنده ماندن از خشکسالی داشت
تحریریه مجله بازی یک گیمر