حالت Roguelike بازسازی شده The Last of Us Part 2 دارای چندین مرحله است


نمایه LinkedIn یک آزمایش‌کننده QA Naughty Dog نشان می‌دهد که حالت No Return ریمستر The Last of Us Part 2 دارای 12 مرحله است.

پس از شایعات فراوان، بالاخره Naughty Dog نسخه ریمستر شده The Last of Us Part 2 را معرفی کرد. این نسخه پیشرفت ها و محتوای جدیدی را به همراه دارد، اما حالت بدون بازگشت بیشتر از بقیه توجه مردم را به خود جلب کرده است. توسعه دهندگان احتمالا جزئیات مراحل، مکانیک ها و شخصیت ها را برای تجربه این حالت سرکش قبل از انتشار نسخه بازسازی شده Last of Us Part 2 به اشتراک خواهند گذاشت. با این حال، برخی از آنها از قبل آشکار شده بود.

همانطور که توسط یکی از کاربران توییتر به نام Joanastic، نمایه LinkedIn گزارش شده است کالین فریمنتست کننده QA Naughty Dog نشان می دهد که حالت بدون بازگشت The Last of Us Part 2 Remastered دارای 12 مرحله مختلف خواهد بود. کالین فریمن در پروفایل خود بیان می‌کند که او “محدوده ارتباطات هوش مصنوعی و تنظیم برچسب‌های آرشیو PAT را بر روی سطوح و اشیاء” در 12 مرحله مختلف از این حالت سرکش ایجاد، پیاده‌سازی و آزمایش کرده است.

ممکن است مراحل حالت No Return در همان لوکیشن های کمپین تک نفره The Last of Us Part 2 اتفاق بیفتد، اما در حال حاضر نمی دانیم از کدام یک از لوکیشن های بازی استودیو Naughty Dog برای این موارد استفاده شده است. 12 مرحله. این ریمستر در تاریخ 29 دسامبر 1402 (19 ژانویه 2024) در اختیار کاربران کنسول پلی استیشن 5 قرار خواهد گرفت و بازیکنان می توانند از 14 دسامبر 1402 (5 دسامبر 2023) بازی را پیش خرید کنند.

بخوانید  بهترین بازی های دنیای DC در تمام دوران

دانلود ویدیو آپارات

تحریریه مجله بازی یک گیمر