تصویر Fall Guy شیرین کاری رایان گاسلینگ را نشان می دهد


مجله Empire تصویر جدیدی از فیلم اکشن The Fall Guy منتشر کرده است که رایان گاسلینگ را در حال اجرای یک شیرین کاری نشان می دهد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، متوجه شدیم که مجله امپایر عکس جدیدی از فیلم The Fall Guy از کمپانی یونیورسال پیکچرز را با طرفداران خود به اشتراک گذاشته است. این عکس کلت سیورز با نقش آفرینی رایان گوسلینگ او را در حال آویزان شدن از کامیون نشان می دهد. در حالی که فاصله چندانی با زمین ندارد. این فیلم اکشن اخیرا با تاخیری نزدیک به دو ماه مواجه شده و اکنون در تاریخ ۱۴ می ۱۴۰۳ (۳ می ۲۰۲۴) اکران خواهد شد.

شیرین کاری خطرناک رایان گاسلینگ در فیلم The Fall Guy

The Fall Guy داستان بدلکاری به نام کلت سیورز را روایت می کند که در اوج زندگی خود قرار گرفت. این بدلکار شروع به کار روی پروژه ای می کند که مدت ها پیش با بازیگر اصلی آن همکاری داشت، اما بدلکار دیگری جایگزین او شد. داستان از جایی شروع می شود که ستاره این پروژه به طور ناگهانی ناپدید می شود. وینستون دوک او در نقش بهترین دوست بدلکار و امیلی بلانت او در نقش کارگردانی به نام جودی مورنو ظاهر خواهد شد.

دیوید لیچکارگردان فیلم قطار گلوله در راس فیلم اکشن The Fall Guy و درو پیرزنویسنده فیلم Fast and Furious: Hobbs and Shaw (سریع و خشمگین: هابز و شاو) فیلمنامه خود را نوشته است. گایمون کسیدی، کلی مک کورمیک و دیوید لیچ تهیه کنندگان این پروژه هستند.

فیلم بلاگردان بر اساس سریال The Fall Guy با بازی لی میجرز ساخته شده است گلن ای. لارسن این فیلم در دهه 1980 در ABC ساخته شد و به بینندگان ارائه شد. رایان گاسلینگ بازیگر Blade Runner 2049، امیلی بلانت بازیگر Edge of Tomorrow، آرون تیلور جانسونبازیگر حیوانات شبگرد و استفانی هسوبازیگر سریال مسیر در این فیلم به ایفای نقش می پردازد.

بخوانید  فروش Steam Spring – بهترین پیشنهادات بازی Steam Deck
تحریریه مجله بازی یک گیمر