حالت نبرد PvP مارول اسنپ سه شنبه وارد می شود

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.



مانند قبلا به تفصیلحالت نبرد به شما این امکان را می دهد تا با اشتراک گذاری یک کد برای شروع مسابقات، در برابر دوستان (یا دشمنان) خود بازی کنید. هر بازیکن با 10 نوار سلامتی شروع می کند و اسلم آسیب مضاعف وارد می کند. از زمان راه اندازی، مارول اسنپ فقط از PvP در برابر مخالفان تصادفی در مقیاس رتبه بندی شده پشتیبانی می کند.

بر اساس نقشه راه سال گذشته، از دیگر ویژگی‌های در دست ساخت، می‌توان به ابزار Smart Deck برای کمک به تکمیل دسته خود و همچنین حالت بازی بدون رتبه اشاره کرد. این استودیو همچنین در حال بررسی ایده هایی مانند اصناف، رتبه مجزای بی نهایت، شکلک ها و شکلک های کلکسیونی، انواع اسطوره ای، و پشتیبانی از کنترلرهای رایانه شخصی است. این جدیدترین ایده ها هنوز در مرحله طراحی هستند و ممکن است وارد بازی شوند یا نشوند.

در نهایت به زودی می توانید با دوستان خود در مارول اسنپ مبارزه کنید. Developer Second Dinner اعلام کرده است که ویژگی جدید با نام Battle Mode در روز سه شنبه 31 ژانویه ارائه خواهد شد. یک تصویر تیزر همراه با اعلامیه، Squirrel Girl را در مقابل آرنیم زولا نشان می دهد که هر دو کارت محبوب در متا هستند.

Second Dinner همچنین قبلاً گفته بود که حالت Battle در کنار Series Drop خواهد آمد. این سیستم برخی از کارت ها را از سری 5 به سری 4 و برخی از سری 4 را به سری 3 حذف می کند. این کار به مرور زمان به دست آوردن آنها را آسان تر می کند. Second Dinner همچنین قصد دارد نشان‌های جدید “نسخه اول” را اضافه کند، که اگر کارت‌ها را قبل از سقوط در رتبه‌بندی سری به دست آورده باشید، با یک برچسب کوچک علامت‌گذاری می‌کنند. این استودیو هنوز جدول زمانی برای این ویژگی ندارد، اما می‌گوید که قصد دارد این برچسب‌ها را به صورت ماسبق در مجموعه شما اعمال کند، بنابراین شما حقوق لاف زدن خود را حفظ خواهید کرد.

بخوانید  شفاف‌سازی نینتندو درباره احتمال ساخت بازی‌های درخواستی هواداران