حالت‌های رتبه‌بندی Fortnite برای Battle Royale و Zero Build در Patch 24.40 ارائه می‌شوند

زمانی که بازیکنی به رتبه Unreal برسد، تا پایان فصل در آنجا خواهد ماند. با این حال، آنها همچنین شماره ای را دریافت خواهند کرد که موقعیت آنها را در بین سایر بازیکنان سطح Unreal در سراسر جهان مشخص می کند، که می توانند آن را در تابلوی امتیازات ویژه Unreal نیز ردیابی کنند. اگر نمی‌خواهید در تابلوی امتیازات ظاهر شوید، می‌توانید از طریق تنظیمات حریم خصوصی خود را از لیست پنهان کنید.

Ranked Play Season Zero در دو حالت استاندارد Battle Royale و Zero Build در دسترس خواهد بود و تا پایان فصل 4 فصل 3 اواخر تابستان امسال ادامه خواهد داشت. این برنامه به تیم Fortnite این امکان را می‌دهد که «برای مسائل و نگرانی‌هایی که به وجود می‌آیند، تنظیماتی را انجام دهند، در حالی که روی ویژگی‌های اضافی و بهبودهای کلی برای زمانی که تابلوی امتیازات شروع به پیروی از برنامه معمول فصل بتل رویال می‌کند، کار می‌کند.

تابلوی امتیازات Fortnite.
تابلوی امتیازات Fortnite.

بتل رویال استاندارد امتیازات را برای Solos، Duos و Squads مجاز می‌سازد، در حالی که Zero Build تنها به Duos در فصل صفر اجازه می‌دهد. همچنین رتبه‌ها بین Battle Royale و Zero Build جدا می‌شوند، به این معنی که بازیکنان می‌توانند به طور مستقل در یک فرمت بدون تأثیر دیگری رتبه‌بندی شوند.

پس از اینکه Zero Build به بازیکنان اجازه داد مبارزات بدون دنده را در سال گذشته تجربه کنند، اپیک گیمز اصلاحات اساسی بعدی Fortnite را اعلام کرده است: بازی با رتبه چند حالته از پچ نسخه 24.40 این هفته برای همه در دسترس خواهد بود.

هنگامی که حالت رتبه بندی فعال است، رتبه بازیکن بر اساس معیارهای زیر افزایش یا کاهش می یابد:

  • قرار دادن مسابقات
  • تعداد حذفیات فردی و تیمی
    • حذف های بعدی در مسابقه بیشتر از حذف های زودتر در مسابقه حساب می شود.
    • رتبه بازیکنان حریف حذف شده در نظر گرفته خواهد شد.
  • رده بندی یک تیم بر اساس بالاترین رتبه در تیم تعیین می شود
    • به عنوان مثال، تیمی با رتبه طلایی 1، دو رتبه نقره ای 1 و برنزی رتبه 2 به عنوان مثال، رتبه طلایی را به خود اختصاص می دهد.
بخوانید  نقشه راه جدید فاش می‌کند که حالت نبرد جدید مارول اسنپ در برابر دوستان به‌زودی در «یک یا دو ماه آینده» در دسترس خواهد بود.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

همه بازیکنان از رتبه برنز شروع می‌کنند و به ترتیب زیر از طریق رده‌ها صعود می‌کنند: نقره، طلا، پلاتین، الماس، نخبگان، قهرمان و غیرواقعی. همه رده‌ها از برنز تا الماس هر کدام سه رتبه خواهند داشت، در حالی که الیت، قهرمان و آنریل هر کدام یک رتبه خواهند داشت.

در نهایت، جوایز آرایشی ویژه نیز در این حالت جدید از طریق Quests رتبه‌بندی فوری در دسترس خواهند بود که باید در یک مسابقه تکمیل شوند. آخرین جایزه برای Ranked Season Zero Emote Burn Bright است.

Fortnite هم اکنون برای دانلود رایگان بر روی Xbox Series X|S، Xbox One، PlayStation 4، PlayStation 5، Nintendo Switch، رایانه شخصی و دستگاه های تلفن همراه در دسترس است. حالت رتبه بندی با اجرای پچ v24.40 که برای سه شنبه 16 می برنامه ریزی شده در دسترس خواهد بود.

تحریریه مجله بازی یک گیمر