جیمز گان نظریه Wonder Woman را در مورد اینکه چه کسی نقش بعدی را بازی می کند، رد می کند

شایعه‌ای که الیزابت دبیکی می‌تواند جانشین گال گدوت شود و زن شگفت‌انگیز بعدی شود، توسط جیمز گان، یکی از مدیران استودیو دی سی رد شد.

گان در رسانه های اجتماعی (از طریق GamesRadar) گفت که او “هرگز چنین فکری نکرده است.” گان و دبیکی در مجموعه فیلم‌های نگهبانان کهکشان که در آن دبیکی نقش عایشه را بازی می‌کرد، با هم کار کردند. گان گفت که از کار کردن با دبیکی لذت می برد، اما شایعه Wonder Woman درست نیست.

بر اساس گزارش اکتبر 2023 از Variety، گدوت دیگر برای ایفای نقش Wonder Woman بازنخواهد گشت، زیرا گان در حال راه اندازی یک دی سی جدید است. این گزارش تنها چند ماه پس از آن منتشر شد که گدوت گفت که با گان در حال کار بر روی فیلم Wonder Woman جدیدی است که در آن بازی خواهد کرد.

گان و پیتر سافران در سال 2023 به عنوان مدیران عامل استودیو دی سی برگزیده شدند. یکی از اولین پروژه هایی که تحت مدیریت جدید قرار گرفت، سوپرمن (که قبلاً با نام سوپرمن میراث شناخته می شد) است که در سال 2025 با بازی دیوید کورنسوت در نقش سوپرمن منتشر خواهد شد.

باید دید در آینده چه کسی نقش Wonder Woman را در دنیای DC بازی خواهد کرد. علاوه بر سینما، توسعه دهندگان Shadow of Mordor در حال ساخت یک بازی Wonder Woman جدید هستند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  وجود سنسور دما مخفی در کارت گرافیک AMD Radeon RX 7900 XTX