جیمز گان می‌گوید: بازی‌های آینده کمیک DC بخشی از یک جهان مشترک عظیم خواهند بود



به تازگی منصوب شده است رئیس و مدیرعامل استودیو دی سیجیمز گان، فیلمساز، به‌روزرسانی مختصری در مورد اینکه چگونه بازی‌های ویدیویی کامیکس DC در آینده به بخشی از یک جهان متصل بزرگتر در کنار سایر پروژه‌های چند رسانه‌ای کمک خواهند کرد، ارائه کرد. گان در توییتر تایید کرد که دنیای جدید DC “از طریق فیلم و تلویزیون به هم متصل خواهد شد” و وقتی از او پرسیده شد که آیا این استراتژی شامل بازی‌های ویدئویی می‌شود، گان به سرعت پاسخ داد “بله”.

این به نظرات قبلی کارگردان برادران وارنر مرتبط است. دیوید زاسلاو از دیسکاوری در مورد استخدام گان و پیتر سافران برای رهبری یک مسیر جدید برای دنیای DC، همانطور که مدیر اجرایی اشاره کرد که این دو به “ساخت کتاب مقدس برای یک دنیای DC منسجم” از طریق “فیلم‌های اکشن زنده، تلویزیون، انیمیشن، بازی و بیشتر”. البته این رویکردی متفاوت از رویکرد برادران وارنر است. و رقیب اصلی دی سی دیزنی و مارول در دو سال گذشته در فضای بازی های ویدیویی ساخته اند.

بازی‌های مرد عنکبوتی، انتقام‌جویان و نگهبانان کهکشان از بزرگترین عناوین منتشر شده تاکنون بوده‌اند و هر کدام از دیگری جدا شده‌اند و تداوم مشخص خود را نشان می‌دهند. در پاسخ سریع گان اشاره ای نشده است که آیا یک زیرخط اختصاصی از بازی های ویدئویی DCU وجود خواهد داشت که در کنار ویژگی های شناخته شده ای مانند سری Arkham از بازی های بتمن یا توسعه دهنده Mortal Kombat Netherrealm’s Injustice از بازی های مبارزه ای وجود خواهد داشت یا خیر. چندجهانی برای الهام گرفتن از آن، هر چیزی ممکن است.

بخوانید  کتاب هنری جدید Final Fantasy 14: Endwalker دارای محتوای بازی رایگان است

لیست فعلی بازی‌های DC شامل شوالیه‌های گاتهام که اخیراً منتشر شده است – که تاکنون با واکنش‌های ملایم منتقدان مواجه شده است – و Suicide Squad: Kill the Justice League در سال 2023. یک تیراندازی مشترک چهار نفره پس از وقایع سه‌گانه و مجموعه بتمن آرکام. در مکان های مورد علاقه سوپرمن در متروپلیس، بازی هارلی کوئین، کاپیتان بومرنگ، ددشات و کینگ شارک به ایفای نقش می پردازند.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر